De Groene Scout
Well-known member
Willem II begint ook aardig in vorm te raken. Kon wel eens de verrassing van de play offs kunnen worden.
Het kunstgras dreigde omhoog te komen omdat er een paar druppers regen op het veld kwamen.Ik heb het niet meegekregen, maar waarom is Almere - PEC later begonnen? Of heeft het stil gelegen?
En Peperbusje ook!Mooi, Mommiej en FC Zwolle Olé van harte!!! 🍺
En bedankt en natuurlijk jij ook gefeliciteerd.En Peperbusje ook!
Jij ook natuurlijk!En bedankt en natuurlijk jij ook gefeliciteerd.
Ook namens mij. De paar hier gun ik het wel toeEn Peperbusje ook!
Net als ik wisten die natuurlijk al dat PEC weer zou promoveren.Ook namens mij. De paar hier gun ik het wel toe
Die zag ik tegen NAC spelen en die waren zo bizar slecht. Echt, niet normaal. Ik zit bij de 1e hulp met een snee die gehecht moet worden, geen idee wat er gebeurt is. Lang geleden dat we hier weer een keer gewonnen hadden, mooi avondje 🎉🎉Ik heb zelden een ploeg gezien die zo slecht was als Den Bosch. Hoe we daar niet van hebben gewonnen is een raadsel.
Heb je weer lopen rellen bij Van de Boomen?Die zag ik tegen NAC spelen en die waren zo bizar slecht. Echt, niet normaal. Ik zit bij de 1e hulp met een snee die gehecht moet worden, geen idee wat er gebeurt is. Lang geleden dat we hier weer een keer gewonnen hadden, mooi avondje 🎉🎉