KKD Speelronde 34

Gaat PEC Zwolle de promotie definitief maken in Almere?

  • Ja, komend weekend groot feest in Zwolle!

    Stemmen: 3 75,0%
  • Nee, wellicht volgende week!

    Stemmen: 2 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    4
  • Opiniepeiling gesloten .

Mommiej

Well-known member
2e week op rij dat slechtste man van het veld scoort uit een standaardsituatie. Wat is die gast na bekendmaken van transfer echt schandalig slecht bezig qua veldspel. 9 van de 10 passes zijn gewoon niet meer op maat.
 

gevegt

Well-known member
PEC promoveert!!!

Alle PEC fans gefeliciteerd!
Twee namen die er uitspringen qua harde kern op dit mooie forum wil ik nog extra feliciteren met deze nieuwe mijlpaal en dat zijn natuurlijk: Mommiej en BV!
VAN HARTE!
 

Joost

Well-known member
Ik heb zelden een ploeg gezien die zo slecht was als Den Bosch. Hoe we daar niet van hebben gewonnen is een raadsel.
 

JMD

Well-known member
Eindhoven en VVV verliest. De GRaafschap ook, en dus sluiten ADO en Telstar weer aan om plek 8 eventueel te gaan bedreigen.
 

zwammy

Well-known member
Ik heb zelden een ploeg gezien die zo slecht was als Den Bosch. Hoe we daar niet van hebben gewonnen is een raadsel.
Die zag ik tegen NAC spelen en die waren zo bizar slecht. Echt, niet normaal. Ik zit bij de 1e hulp met een snee die gehecht moet worden, geen idee wat er gebeurt is. Lang geleden dat we hier weer een keer gewonnen hadden, mooi avondje 🎉🎉
 

Joost

Well-known member
De samenvatting van Roda v Den Bosch is wel een aanrader.

Alle doelpogingen van Den Bosch zitten erin. En ook de aanleiding voor de vrije trap waaruit Den Bosch scoort, dat is echt heel bijzonder.
 

Maasveld

Well-known member
Die zag ik tegen NAC spelen en die waren zo bizar slecht. Echt, niet normaal. Ik zit bij de 1e hulp met een snee die gehecht moet worden, geen idee wat er gebeurt is. Lang geleden dat we hier weer een keer gewonnen hadden, mooi avondje 🎉🎉
Heb je weer lopen rellen bij Van de Boomen?
 

zwammy

Well-known member
Nee, vd Boomen is echt al jaren dicht, zitten vort bij het bambierke. Nee, prima avond maar gevallen met de fiets 😶
 

Batigoal

Well-known member
Gefeliciteerd PEC Zwolle-fans! Knap om na een degradatie gelijk weer te promoveren en dat op zo'n overtuigende manier.
 
Bovenaan