KKD Speelronde 34

Gaat PEC Zwolle de promotie definitief maken in Almere?

  • Ja, komend weekend groot feest in Zwolle!

    Stemmen: 3 75,0%
  • Nee, wellicht volgende week!

    Stemmen: 2 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    4
  • Opiniepeiling gesloten .

ALenstra

Well-known member
Vrijdag 21 april
Willem II-TOP Oss
Telstar-VVV
Roda JC-FC Den Bosch
Helmond Sport-Heracles
De Graafschap-ADO Den Haag
FC Eindhoven-NAC
FC Dordrecht-Jong AZ
Almere City-PEC Zwolle

Maandag 24 april
Jong FC Utrecht-Jong Ajax
Jong PSV-MVV
 

Jef400

Well-known member
Ik hoop dat Almere wint. Ik gun PEC Zwolle door het supportersgedrag de laatste jaren eigenlijk geen promotie toe.
 

Forza AZ

Well-known member
Ik hoop dat Almere wint. Ik gun PEC Zwolle door het supportersgedrag de laatste jaren eigenlijk geen promotie toe.
Dan moet het wel heel erg raar gaan lopen wil PEC Zwolle promotie nog mislopen. Als het niet a.s. vrijdag gebeurd, dan toch sowieso later wel.
 

Jef400

Well-known member
Dan moet het wel heel erg raar gaan lopen wil PEC Zwolle promotie nog mislopen. Als het niet a.s. vrijdag gebeurd, dan toch sowieso later wel.
Die illusie heb ik ook niet nee. Maar toch, lekker laten sudderen is even goed.
 

Fregge

Well-known member
Voornamelijk beide wat eerder klaar met werk (ik zelfs vrij) dus we kunnen verder weg een wedstrijd pakken ipv max 3 kwartier rijden
 

Jef400

Well-known member
Dus eigenlijk gun jij geen een club wat want bij elke club zit wel een zooi raddraaiers
Bij Zwolle de laatste tijd iets teveel. En ja ik ben het met je eens dat er een hoop gerotzooi is de laatste tijd. Maar het is niet voor niets dat PEC continu in de problemen zit. Ook de hooghartige houding van sommige supporters staat me wat tegen.
 

gevegt

Well-known member
Bij Zwolle de laatste tijd iets teveel. En ja ik ben het met je eens dat er een hoop gerotzooi is de laatste tijd. Maar het is niet voor niets dat PEC continu in de problemen zit. Ook de hooghartige houding van sommige supporters staat me wat tegen.
Een beetje dimmen jij.
Geen enkele PEC supporter is hooghartig.
Sukkel.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Bij Zwolle de laatste tijd iets teveel. En ja ik ben het met je eens dat er een hoop gerotzooi is de laatste tijd. Maar het is niet voor niets dat PEC continu in de problemen zit. Ook de hooghartige houding van sommige supporters staat me wat tegen.
En toch ga je naar PEC-Dordrecht
Maar het klopt dat het bij PEC wel een beetje te veel is dit seizoen.
Maar zoals overal de straffen stellen ook niets voor
 

Jef400

Well-known member
En toch ga je naar PEC-Dordrecht
Maar het klopt dat het bij PEC wel een beetje te veel is dit seizoen.
Maar zoals overal de straffen stellen ook niets voor
Daar gaat Fregge heen. De andere huisautist op dit forum ;-). Straffen kunnen veel beter. Meldplicht (fysiek of digitaal) bij evenementenverboden zou al zo erg helpen. Ook zou je gewoon bij overtreding van verboden een week vast moeten zitten. of langer. leren die gassies het wel af.
 
Bovenaan