KKD Speelronde 16

Batigoal

Well-known member
Knap van FC Volendam. Die komen er wel onder Jonk.

Die Kharkouch is ook wel een leuke speler. Ik las dat Sparta al interesse heeft.
 

Unregistere

Well-known member
Blijft een wonderlijk verhaal. Bakte er bij Quick Boys vrij weinig van, maar bij OFC kwam Kharchouch helemaal los. Nu ook veel scorend bij Telstar.

Vooralsnog wel te duur voor Sparta, begreep ik.
 

Pascallovic

Well-known member
Het zou een protestactie tegen FOX zijn omdat de derby om 12:15 wordt gespeeld. De strategie is vuurwerk afsteken zodat de wedstrijd stilgelegd wordt en de live-uitzendingen van FOX elkaar uiteindelijk gaan overlappen.
 

JMD

Well-known member
Het zou een protestactie tegen FOX zijn omdat de derby om 12:15 wordt gespeeld. De strategie is vuurwerk afsteken zodat de wedstrijd stilgelegd wordt en de live-uitzendingen van FOX elkaar uiteindelijk gaan overlappen.

Men is er in Limburg nog niet achter dat FOX meerdere kanalen heeft??

0-1 afgekeurd overigens, terecht
 

ALenstra

Well-known member
Ik denk dat ze in Limburg wel weten dat er meerdere kanalen zijn. Maar er is slechts één vrije kanaal. En Fox wil niet dat de wedstrijden elkaar overlappen. In dat opzicht is de actie geslaagd. Of ze laten de volgende wedstrijd iets later beginnen.
 

Forza AZ

Well-known member
Ik denk dat ze in Limburg wel weten dat er meerdere kanalen zijn. Maar er is slechts één vrije kanaal. En Fox wil niet dat de wedstrijden elkaar overlappen. In dat opzicht is de actie geslaagd. Of ze laten de volgende wedstrijd iets later beginnen.

Er zit 30 minuten speling tussen 2 wedstrijden, dus Roda-MVV is waarschijnlijk alsnog net voor 14.30u afgelopen.
 

Joost

Well-known member
Het zou een protestactie tegen FOX zijn omdat de derby om 12:15 wordt gespeeld. De strategie is vuurwerk afsteken zodat de wedstrijd stilgelegd wordt en de live-uitzendingen van FOX elkaar uiteindelijk gaan overlappen.

Ik zag het alweer gebeuren. Alles was keurig vooraf geregeld. Ze verschuilden zich onder wat spandoeken, deden zwarte shirts aan en een hippe bivakmuts en kwamen met de troep.

Het is een groepje van een man of 30 die vaker voor problemen zorgt, alle vuurwerk van de laatste jaren is aan hen toe te schrijven evenals die pop van Schroyen van vorig jaar. Met dat laatste zouden ze niet wegkomen maar ze zitten er nog steeds. En dan zorgen ze er ook nog voor met hun vlaggen dat een deel van het publiek 90 minutenlang overlast heeft. Dat is recent al eens tot knokken gekomen maar ze blijven er mee wegkomen. Die gasten zitten er alleen om later een stijve pik te krijgen van hun eigen acties. Ze helpen er de club niet mee door al die duizenden euro's boete. Vandaag werkte het nog extra door want Roda begon prima maar viel terug na die onderbreking.

Over de wedstrijd kunnen we kort zijn. Eerste helft was nog redelijk van Rodakant, de tweede helft echt bedroevend. Met puur geluk houden we er een punt aan over en, eerlijk is eerlijk, dat is wel erg leuk als het tegen MVV is.
 
Bovenaan