KKD Speelronde 16

Abubakari

Well-known member
Nu al 9 punten los....mag s eigenlijk niet meer weggeven. Maar seizoen is nog lang en het blijft Cambuur.

Brede selectie, ze spelen ook echt goed, niet van die zeges waarmee NAC de eerste periode pakte (vaak 1 goal verschil, laatste minuut nog scoren) maar vaak overtuigend met goed voetbal. Zou mij verbazen als dit nog mis gaat.
 

Joost

Well-known member
Dit was niet ons avondje.

Het begon nog wel prima met die vroege 1-0. Daarvoor hadden we al een dikke strafschop moeten hebben nadat Croux met twee handen wordt weggeduwd als hij zijn man passeert maar ach. Vervolgens komt Excelsior iets beter in de wedstrijd en na een fraaie 1-1 en suf eigen doelpunt staan we achter en zijn even compleet de draad kwijt.

Excelsior scoort niet meer voor de rust maar heeft ook niet te klagen over de arbitrage. De doelman loopt werkelijk een meter buiten de zestien met de bal in zijn handen maar Oostrom doet niets. En vlak na rust wordt een voorzet met de arm geblokkeerd maar volgt opnieuw geen strafschop.

Na een kwartiertje gaat Roda weer beter voetballen en komen er genoeg kansen maar gaat de bal er niet in, nee het zat niet echt mee.

Tien minuten voor tijd komt probeert Ray Vloet bij een hoekschop een Oscar te winnen met echt een genante schwalbe, Hij acteert geraakt te zijn maar er gebeurt werkelijk helemaal niets. Er ontstaat wel een opstootje. Vloet moet na behandeld te zijn aan zijn aanstelleritis het veld af maar weigert en maakt veel misbaar richting de arbiter. Als hij uiteindelijk toch besluit het veld af te willen gaat hij gebaartjes maken richting het toch al zwaar geirriteerde publiek. Nog voordat de eerste beker bier het veld raakt wijst Oostrom al naar binnen en wordt het tijdelijk gestaakt.

Nadat de ploeg weer terug zijn krijgt Roda de kansen en countert Excelsior er nog 2 in.
 

Bernardo

Well-known member
Nog even 2 lastige wedstrijden voor de winterstop, Jong Ajax thuis en Excelsior uit. Komen we die goed door ga ik er echt in geloven.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Nog even 2 lastige wedstrijden voor de winterstop, Jong Ajax thuis en Excelsior uit. Komen we die goed door ga ik er echt in geloven.

Kom op, zelfs Cambuur geeft dit niet meer weg, zeker met twee promotieplaatsen.
 

Bernardo

Well-known member
Kom op, zelfs Cambuur geeft dit niet meer weg, zeker met twee promotieplaatsen.

Tuurlijk kans is groot. Op basis van laatste jaren hebben we nog 25 punten nodig voor directe promotie. De nummer 3 eindigde gemiddeld op 67 punten. Maar ik reken mij nog niet rijk, stel je voor we verliezen volgende week en week daarop. Kan het er al heel anders voorstaan. Het blijft wel Cambuur h?, vaak genoeg teleurgesteld
 

zwammy

Well-known member
De statistieken van de 2e helft stemt mij wel gerust dat we echt helemaal niets te zoeken hebben in het betaald voetbal dus we staan er nog goed op :duim:
 
Bovenaan