KKD Speelronde 16

De Groene Scout

Well-known member
Na de enerverende ronde 15 met vooral veel negatieve publiciteit, gaan we vanavond vrolijk verder. Na een minuutje staken rolt de bal overal weer om 20.01 uur.
Dit zijn de wedstrijden:

Vrijdag 22 november:
20.00 uur: Jong FC Utrecht - Jong AZ
20.00 uur: Almere City FC - FC Den Bosch
20.00 uur: Helmond Sport - N.E.C.
20.00 uur: MVV - TOP Oss
20.00 uur: Excelsior - FC Volendam
20.00 uur: FC Eindhoven - SC Cambuur
20.00 uur: NAC Breda - Jong Ajax
20.00 uur: FC Dordrecht - Telstar
20.00 uur: De Graafschap - Jong PSV
20.00 uur: Go Ahead Eagles - Roda JC
 

Joost

Well-known member
Nog geen doelpunten in Deventer helaas maar Roda is de betere ploeg.
Beetje zuur dat net als vorige week een geldig doelpunt van Roda is afgekeurd.
 

gevegt

Well-known member
Wat een drama is het weer zeg.

Je bent niet de enige die boos is!


Tussen Tilburg en Breda is een trein
beschoten,meldt NS-topman Van Boxtel.De
trein is op station Breda stilgezet en
ontruimd.Niemand raakte gewond.Tegen
Omroep Brabant zeggen ooggetuigen dat
er ook in de locomotief gaten zitten.
Van Boxtel is woedend en vraagt zich op
Twitter af "we in Nederland mentaal aan
het ontsporen zijn".
 

De Groene Scout

Well-known member
Cambuur en De Graafschap blijven eenvoudig winnen. Verschil met de rest wordt steeds groter; achtervolgers dreigen punten te morsen.
 

Joost

Well-known member
Een punt in Deventer. Vooraf lijkt dat een prima resultaat, achteraf ook.

Zeven uitduels op rij ongeslagen maar er daarvan wel 6 gelijkgespeeld, 5 keer 1-1 en een 0-0.

Cambuur is met Carnaval al gepromoveerd denk ik.
 

Bernardo

Well-known member
Al 13 wedstrijden op rij ongeslagen, volgens mij nog nooit meegemaakt sinds ik bij Cambuur kom. Of moet onder Menzo geweest zijn.
 

zwammy

Well-known member
Gisteren sinds hele lange tijd niet meer het einde gehaald, ik ben er alweer zo klaar mee dat ik mezelf aan het afvragen ben of ik nog wel ga zolang de temperatuur onder de 15 graden is. Het is zo'n oncontroleerbare chaos in dat veld, geloof het onderhand wel een keer.
 

Batigoal

Well-known member
Al 13 wedstrijden op rij ongeslagen, volgens mij nog nooit meegemaakt sinds ik bij Cambuur kom. Of moet onder Menzo geweest zijn.

:duim:

Jullie spelen ook gewoon erg goed. Het is nog vroeg en bla bla, maar dat moet gewoon promotie op gaan leveren. Uiteraard samen met De Graafschap, die twee zijn veel beter dan de rest. Van de achtervolgers mag NEC of Volendam het wel worden via de nacompetitie.
 

Unregistere

Well-known member
FC Dordrecht uiteraard weer verloren, nu van Telstar. De sponsorspits kwam al binnen het half uur binnen de lijnen, dan weet je het wel. Bij Telstar hebben ze geen sponsorspits, maar een heel goede. Reda Kharchouch, nu al goed voor tien goals nadat hij de stap zette van OFC naar Telstar. Knap!
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Nu er twee rechtstreeks promoveren, moet het Cambuur toch wel lukken om iig 2e te worden.
 
Bovenaan