Abubakari
Well-known member
Ga ik bij Feyenoord en PSV wekelijks bekers op het veld gooien.Toch weer twee wedstrijden gestaakt. Dat achterlijk gedoe steeds. Gewoon 10 punten in mindering bij een bekertje uit het vak van welke club dan ook....
Ga ik bij Feyenoord en PSV wekelijks bekers op het veld gooien.Toch weer twee wedstrijden gestaakt. Dat achterlijk gedoe steeds. Gewoon 10 punten in mindering bij een bekertje uit het vak van welke club dan ook....
Ja dat mag niet héGa ik bij Feyenoord en PSV wekelijks bekers op het veld gooien.
Was meer om de haalbaarheid van jouw idee aan te geven.😀Ja dat mag niet hé
Henk de Jong stond het hardst te roepen om doorvoetballen. Normaal altijd zo begaan met de supporters, maar nu konden jullie de hik krijgen op de tribune.Ohja, wedstrijd had van mij ook wel gestaakt mogen worden, die 1-2 van Volendam helemaal niet gezien door de mist. Teuben loophond van de KNVB.
Haha onbegrijpelijk ja, we hebben 2 centrale verdedigers die totaal niet kunnen opbouwen en daarvoor stond ook nog de enige luie Duitser die er bestaat en dat schieten ze de ballen maar lang op Balk. Pauwels gaan we wel plezier aan beleven, pas 19 jaar die jongen.Henk de Jong stond het hardst te roepen om doorvoetballen. Normaal altijd zo begaan met de supporters, maar nu konden jullie de hik krijgen op de tribune.
Heb de wedstrijd gekeken, maar Pauwels en Ould-Chick waren de vlaggen op de strontschuiten. Wat een triest niveau zeg. Lekker lange ballen spelen op Balk, wie bedenkt dat?
Henk de Jong?Henk de Jong stond het hardst te roepen om doorvoetballen. Normaal altijd zo begaan met de supporters, maar nu konden jullie de hik krijgen op de tribune.
Heb de wedstrijd gekeken, maar Pauwels en Ould-Chick waren de vlaggen op de strontschuiten. Wat een triest niveau zeg. Lekker lange ballen spelen op Balk, wie bedenkt dat?
Diezelfde vraag kun je over MVV stellen.Wanneer wordt die club nou eens goed aangepakt? Den Bosch is totaal niet in staat de veiligheid te garanderen in het stadion. Al vele jaren niet.
Waar lees je dat?Den Bosch heeft het al weer gebagatelliseerd vanmorgen.
Die hooligans zitten tot in het diepste van hun darmen in de directie van Den Bosch. Dat kan niet anders.
Eigenlijk moet je Den Bosch gewoon een enorm zware boete opleggen. Eentje die net zo groot is als de hele clubbegroting.
Wie niet horen wil als club moet maar voelen.
Waar lees je dat?
Weet je dat zeker? Ik heb geen goal gezien.Ja hoor, ook nog 1-2 in blessuretijd.
Gewoon verbieden te promoveren als ze kampioen zijn geworden...Den Bosch heeft het al weer gebagatelliseerd vanmorgen.
Die hooligans zitten tot in het diepste van hun darmen in de directie van Den Bosch. Dat kan niet anders.
Eigenlijk moet je Den Bosch gewoon een enorm zware boete opleggen. Eentje die net zo groot is als de hele clubbegroting.
Wie niet horen wil als club moet maar voelen.
Of gewoon 30 punten in mindering, zodat ze geen kampioen kunnen worden.Gewoon verbieden te promoveren als ze kampioen zijn geworden...