KKD Speelronde 10 en 11

Hoeveel punten voor de koploper in deze twee speeldagen?

• Zes

Stemmen: 1 33,3%
  • Vier

Stemmen: 0 0,0%
  • Drie

Stemmen: 2 66,7%
  • Twee

• Één

• Nul

• Totaal aantal stemmers
    3
  • Opiniepeiling gesloten .

Joost

Well-known member
Roda is heer en meester in Helmond, creëert een paar goede kansen maar scoort niet. En dan schiet Daneels een vrije trap van eigen helft over Treichel…

Joost

Well-known member
90 minuten lang de betere ploeg zijn, kansen zat krijgen en dan verliezen door een wereldgoal en hun enige fatsoenlijke aanval. Pijnlijk.

JMD

Well-known member
Alles is nu live op tv te zien (y)
Alsof ESPN op een avond als vanavond kijkers trekt... Hoogstens supporters van de clubs die spelen.
FC Den Bosch verliest vlak voor tijd bij Volendam, Helmond Sport nu koploper en Excelsior 2e. Volendam na een dramastart van het seizoen inmiddels 5e.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Alsof ESPN op een avond als vanavond kijkers trekt... Hoogstens supporters van de clubs die spelen.
FC Den Bosch verliest vlak voor tijd bij Volendam, Helmond Sport nu koploper en Excelsior 2e. Volendam na een dramastart van het seizoen inmiddels 5e.
Het was geen grapje. Op ESPN waren alle wedstrijden van maandag en dinsdag live te zien. Dus ik neem aan dat dat de reden was om het op twee dagen te doen.

ALenstra

Well-known member
Alles was inderdaad live maar ik kan me niet voorstellen dat de gemiddelde voetballiefhebber er voor thuis blijft.

Bovenaan