KKD Speelronde 1

Deathprod

Well-known member
WIe zien de heren hier ala favorieten voor dit seizoen?

De transferperiode is nog lang en er kan nog van alles gebeuren. Wat ik wel verwacht is dat de eigenaar van ADO flink gaat investeren, waardoor zij waarschijnlijk weer voor promotie zullen strijden. Cambuur heeft extra geld beschikbaar gekregen, dus zij zouden ook een rol van betekenis kunnen spelen. Volendam en Excelsior hebben qua niveau bovengemiddelde selecties voor KKD-begrippen en zullen waarschijnlijk ook bovenin mee gaan doen. Roda verwacht ik eveneens in de bovenste regionen, al hebben zij naar mijn mening wat kwaliteit ingeleverd. Vitesse speelt met een volledig nieuwe selectie, dus het is nog lastig in te schatten hoe zij het gaan doen. Echter, ik verwacht dat zij in de winter zullen investeren als de nieuwe eigenaar wordt goedgekeurd. Dordrecht daarentegen verwacht ik dat zij het minder goed zullen doen dit seizoen.

Voorspelling:
1. ADO
2. FC Volendam
3. SC Cambuur
4. Excelsior
5. Roda JC
 

Abubakari

Well-known member
Excelsior en Volendam gaan het beter doen dan menigeen verwacht.
En wat verwacht je van Roda JC?

Ik heb eigenijk geen idee, van Cambuur verwacht ik na vorig seizoen ook niet direct promotie. Nacompetitie halen ijkt me toch wel het minste wat je mag verwachten.
 

Joost

Well-known member
En wat verwacht je van Roda JC?

Ik heb eigenijk geen idee, van Cambuur verwacht ik na vorig seizoen ook niet direct promotie. Nacompetitie halen ijkt me toch wel het minste wat je mag verwachten.
Veel vertrouwen in Sibum, dat blijft. Oude Kotte voor Didden en zonder Reith maar met Bucker zijn we achterin zwakker.

Voorin hebben we een spits die er imposant uit ziet maar zijn statistieken zijn imposant mager. En we missen in mijn ogen een speler als Ould-Chikh of Ouaissa die op het middenvelder echt het verschil maakt.

Volgens de bookmakers zijn we favoriet. Maar ik denk dat playoffs het hoogst haalbare is.
 

Bernardo

Well-known member
Opstelling Cambuur:

Jansen, Ottesen, Smand, Nieling, Poll; Souren, de Leeuw, Nartey; van der Water, Smit, Balk.
 

Bernardo

Well-known member
Maakte een goede indruk in de voorbereiding ja, oogt ook echt fit. Maar mijn verwachting is wel dat hij nog gaat vertrekken.
 

Bernardo

Well-known member
Ja, je had geijk, valt heel erg mee. Maar des te beter. Zal nog wel aardig vol raken maar uitverkocht waarschijnlijk niet.
Nog ongeveer 700 kaarten te koop met nog een week verkoop te gaan, zou zomaar kunnen dat het wel uitverkocht raakt.
 

bqandy

Well-known member
Vitesse stond 2-1 voor tegen Telstar, maar staat nu 2-3 achter
Ik was in de namiddag de toerist aan het uithangen in Arnhem en de binnenstad kleurde redelijk geel zwart. Ik raakte in gesprek met een paar supporters. Het enige wat belangrijk was dat de club is behouden en dat ze samen naar het stadion konden. Ze hebben geen idee over de kracht van de selectie, een (eventuele) nederlaag tegen Telstar maakte niet uit, maar de club mag vooral geen gekke dingen doen zodat er weer zo'n situatie gaat ontstaan.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Excelsior moet het komende week tegen De Graafschap maar weer proberen met 10 veldspelers en 1 keeper.
Dit experiment met 11 veldspelers was duidelijk geen succes.
 
Bovenaan