Duur en niet de juiste mentaliteit. Afgaande op mijn voorgevoel en gisteren zoeken we voornamelijk een keeper en rechtsback.Mo Ihattaren en Ricardo Kishna waren gisteren toeschouwers bij Jong AZ-Roda JC. Mooie aanwinsten voor jullie @Joost!
Duur en niet de juiste mentaliteit. Afgaande op mijn voorgevoel en gisteren zoeken we voornamelijk een keeper en rechtsback.Mo Ihattaren en Ricardo Kishna waren gisteren toeschouwers bij Jong AZ-Roda JC. Mooie aanwinsten voor jullie @Joost!
Met Mo zijn talenten kan hij beide posities dat moeiteloos invullen.Duur en niet de juiste mentaliteit. Afgaande op mijn voorgevoel en gisteren zoeken we voornamelijk een keeper en rechtsback.
Ik heb net een team gemaaktZijn er ook mensen die Topcoach KKD spelen bij Scorito en leuk vinden om een subleague te maken!?
Ik heb net een team gemaakt
Nee, gaat over de kkd. Bovendien een oud topic voor gebruikt, dat van ronde 1.Off topic?
Heb me toegevoegd, Berl10Scorito.com - The #1 in Fantasy Sports
The #1 in Fantasy Sports! EURO/World Cup | TopCoach | Cycling Manager > France - Italy - Spain | Spring Classics | Motorsports | Olympic Games | Australian Open | Roland Garros | Wimbledon | US Open | World Darts Championshipwww.scorito.com
PES5 en Abubakari.Wie zijn Albert Veen en Martijn Ajax
Van de eerste 4 rondes worden de slechtste 2 weggestreept. Dat is al jaren zo.Dacht dat het spel nu pas begon ? Sta al meer dan 1000 punten achter op de rest
Kun je mijn aanmelding nog ff goedkeuren?Scorito.com - The #1 in Fantasy Sports
The #1 in Fantasy Sports! EURO/World Cup | TopCoach | Cycling Manager > France - Italy - Spain | Spring Classics | Motorsports | Olympic Games | Australian Open | Roland Garros | Wimbledon | US Open | World Darts Championshipwww.scorito.com
ThanksGedaan