KKD Speelronde 1

Bernardo

Well-known member
Aankomende vrijdag start het nieuwe seizoen van de mooiste competitie van Europa weer, met een paar mooie affiches op het programma! Alle wedstrijden zijn live te volgen bij ESPN.

Vrijdag:

20:00

FC Emmen - FC Dordrecht
MVV Maastricht - SC Cambuur
TOP Oss - Excelsior
Helmond Sport - Jong FC Utrecht
FC Eindhoven - FC Den Bosch
Vitesse - Telstar

Zaterdag:

16:30

ADO Den Haag - VVV Venlo

Zondag:

16:45

de Graafschap - FC Volendam

Maandag:

20:00

Jong AZ - Roda JC
Jong PSV - Jong Ajax
 

Bernardo

Well-known member
Voor wie meteen een bezoekje wil nemen aan het nieuwe Cambuur stadion in speelronde 2

Cambuur - Helmond Sport vrije verkoop, start morgen 10:00 uur.;);)
 
Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
Moet m wel een keer zien om de stadions weer vol te krijgen. Denk dat ik met de lokale fc meega
 

Abubakari

Well-known member
Voor wie meteen een bezoekje wil nemen aan het nieuwe Cambuur stadion in speelronde 2

Cambuur - Helmond Sport vrije verkoop, start morgen 10:00 uur.;);)
Zal wel lastig worden. Zou er graag heen willen, had gehoopt dat scc houders voorrang kregen, nu wordt het nog lastiger.
Anyway, kom er dit seizoen vast nog wel.
 

Bernardo

Well-known member
Zal wel lastig worden. Zou er graag heen willen, had gehoopt dat scc houders voorrang kregen, nu wordt het nog lastiger.
Anyway, kom er dit seizoen vast nog wel.
Denk dat het zelf wel meevalt, wedstrijd valt middenin de vakantie periode nog.
 

Abubakari

Well-known member
Denk dat het zelf wel meevalt, wedstrijd valt middenin de vakantie periode nog.
Het is wel een hype he, dat nieuwe stadion. En er zijn al best veel kaarten weg voor scc houders. Maar ik hoop dat je gelijk hebt. Wil er om verschillende redenen graag heen. Mijn ticketservice zit morgen om 10.00 uur klaar, bij Cambuur-NEC lukte het ook, dus hopelijk nu weer.
 

Bernardo

Well-known member
Het is wel een hype he, dat nieuwe stadion. En er zijn al best veel kaarten weg voor scc houders. Maar ik hoop dat je gelijk hebt. Wil er om verschillende redenen graag heen. Mijn ticketservice zit morgen om 10.00 uur klaar, bij Cambuur-NEC lukte het ook, dus hopelijk nu weer.
Zal wel gelukt zijn, nog genoeg kaarten beschikbaar. 👍
 
Bovenaan