KKD Speelronde 1

Bernardo

Well-known member
Tja op inzet en wilskracht een punt binnen gesleept.

Fantastisch voor Kooistra, jongen uit de regio en jeugdopleiding dat hij bij zijn debuut de 2-2 maakt. Uiteindelijk ook dik verdiend.

Wat de scheidsrechter deed hij de 1-2 snap ik nog steeds niet, dacht dat de regels omtrent een bekertje op het veld versoepeld waren. Alsof deze bewust op de keeper gegooid werden. Ik snap het allemaal niet meer met de regels.

Op naar Telstar.
 

Abubakari

Well-known member
Toevallig zijn de allemaal op de hoofdtribune met vakantie.
Zijn allemaal sponsors en genodigden, geen scc houders. Tribune waar ik zat (waar de gewone fan zit) was wel echt vol. Dat die andere tribune leeg is heeft dus ook niks met de vakanties te maken.

Uldrikis eens in de vertaalmachine gegooid. Blijkt Lets te zijn voor uilskuiken. Gottegot, wat een penalty ook weer. :mad:
 

Mommiej

Well-known member
Wat de scheidsrechter deed hij de 1-2 snap ik nog steeds niet, dacht dat de regels omtrent een bekertje op het veld versoepeld waren. Alsof deze bewust op de keeper gegooid werden. Ik snap het allemaal niet meer met de regels.

Die regels zijn in zoverre versoepeld dat als de gooier(s) gepakt worden en eruit worden gezet er dan verder gevoetbald wordt direct, dan hoeft er geen kwartier gewacht te worden.
 

André

Well-known member
Bij canmbuur gingen ze wel snel weer verder
Hebben vast niet alle bekergooiers opgepakt
 

Joost

Well-known member
Bangura viel gisteren in en scoorde direct. Hij maakte in de voorbereiding ook al een prima indruk. Lijkt een man met potentie en is al bijgenaamd De Bomber van Bleijerheide.
 
Bovenaan