KKD Speelronde 1

erka

Well-known member
Achterlijke debielen, hou gewoon je bier vast man. Als je dat al niet kunt, hoe kun je dan ook iets bereiken in het leven?
 

Joost

Well-known member
Achterlijke debielen, hou gewoon je bier vast man. Als je dat al niet kunt, hoe kun je dan ook iets bereiken in het leven?
Dom van twee kanten. Zowel van degene die een losse pols heeft als van de KNVB om weer een wedstrijd ervoor stil te leggen.
 

Joost

Well-known member
Het kwartier na rust was Helmond de bovenliggende ploeg maar daarna nam Roda weer het initiatief. Uiteindelijk beloond met 3-1 en 4-1.

Spitzenreiter!
 

erka

Well-known member
Ook spitzenreiter!

Afgezien van die supersukkels was het wel een mooi sfeertje met een heel ander Groningen dan vorig jaar. Veel aanvallender. Kan ook natuurlijk in de KKD maar het is leuk om te zien.

edit: en meer toeschouwers dan vorig jaar. 21.000!
 

Abubakari

Well-known member
Ook spitzenreiter!

Afgezien van die supersukkels was het wel een mooi sfeertje met een heel ander Groningen dan vorig jaar. Veel aanvallender. Kan ook natuurlijk in de KKD maar het is leuk om te zien.

edit: en meer toeschouwers dan vorig jaar. 21.000!
Vond ze wel wat nerveus starten, leek wel of ze jong Ajax de bal lieten, maar na de 1-0 waren ze los. Vrolijke boel in de Euroborg, en ze blijven winnen als ik er ben. Goed nieuws voor erka, nog geen amateurvoetbal de 27ste, dus ik ga ook naar Groningen-Willem II.
Wel wat overdreven om te staken voor die paar bekers bij de 2-0. Totaal nutteloos zelfs om daarvoor van het veld te gaan.

21.000 waren er echt niet, de overkant waren heel veel lege plekken, tweede ring boven de Z Side ook.
(en om mijn District Noord gewoonte ook hier voort te zetten, een foto)

64d6b12abaebc-IMG_0510.JPG
 

erka

Well-known member
Groningen rekent altijd de verkochte kaarten incl seizoenskaarten en niet de werkelijke aantallen. Dus wat je zegt klopt vast.
 
Bovenaan