Hahaha.Hier spraken sommige twitteraars schande van, waarna zij snel na de ontmaskering door Cambuur-supporters hun account op slot gooiden.
Tuurlijk wel, gewoon het stadion leeg laten.Hahaha.
Ook bij NAC word er gezongen, je houd het gewoon niet tegen.
Tuurlijk wel, gewoon het stadion leeg laten.
Ik schrijf het toch vooral toe aan de domheid van supporters hoor. Als je weet dat juist het betaald voetbal niet onder een vergrootglas maar onder een microscoop ligt dan moet je daar rekening mee houden.Zie ik Rutte en onze Grapperhaus wel voor aan ja
Die weten waarschijnlijk niet eens dat er al gevoetbald wordt dit weekend.Zie ik Rutte en onze Grapperhaus wel voor aan ja
Rutte is toch NAC supporter?Die weten waarschijnlijk niet eens dat er al gevoetbald wordt dit weekend.
Over vijf uur moet Roda spelen tegen Jong Ajax en nog steeds heeft niemand ook maar enig idee wie er bij de tegenstander zullen spelen. Dat kan toch niet in het profvoetbal.
Net als bij zoveel politici die zeggen voor een bepaalde club te zijn, is Rutte volgens mij niet echt een voetbalsupporter maar noemt gewoon een club om te doen alsof hij interesse heeft...Rutte is toch NAC supporter?
Er is een verschil tussen het niet weten wat de opstelling is en niet weten wie er überhaupt tot de selectie behoren.Aad de Mos probeerde bij PSV ooit Ajax zand in de ogen te strooien door kort voor de aftrap nog een wissel door te voeren. Dus dan valt dit nog ontzettend mee.
En officieel hoeft de opstelling toch pas ongeveer een uur voor de aftrap bekend te zijn?
Er is een verschil tussen het niet weten wat de opstelling is en niet weten wie er überhaupt tot de selectie behoren.
ajaxshowtime zei:Scherpen
Gelderen Kasanwirjo Musampa Douglas
Giovanni Q Timber Llasana
Hansen Brobbey Unuvar
Of wellicht Regeer voor Timber (en hij oefenwedstrijd). Ik verwacht Taylor en Rensch tegen Union Berlin.
Rasmussen is ook erbij, Regeer speelt.