KKD: Speelronde 1

Joost

Well-known member
Met welk team gaat Jong Ajax eigenlijk spelen zondag?

Ajax speelt namelijk op zaterdagavond tegen Eintracht Frankfurt,, zondag om 13:00 tegen Union Berlin en om 14:30 tegen Roda.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Cambuur - NEC ga ik wel even voor zitten. Bij NEC lopen best veel leuke talenten rond zoals Proper, Tavsan, Romeny en Van Rooij. En dan nog Barreto die de lijnen uitzet. Kan een mooi potje worden.
Hup Jordy Bruijn!
 

Batigoal

Well-known member
De eerste goal van het seizoen is inmiddels al gevallen en is voor FC Eindhoven! Kaj de Rooij was de gelukkige.
 

De Groene Scout

Well-known member
En Eindhoven ook de 1e koploper van de KKD; ze wonnen met 1-2 van Jong Utrecht.
Nu is de kraker van het weekend aan de gang; Cambuur - NEC
 

Bernardo

Well-known member
Uiteindelijk viel het mij allemaal mee, gewoon gejuicht bij de goals, het woanskip werd gewoon gezongen, zooitje vuurwerk bij het stadion en een biertje. Prima te doen als het zo blijft.
 

MWLC

Well-known member
Uiteindelijk viel het mij allemaal mee, gewoon gejuicht bij de goals, het woanskip werd gewoon gezongen, zooitje vuurwerk bij het stadion en een biertje. Prima te doen als het zo blijft.
Speelde Cambuur een beetje goed?
 

JMD

Well-known member
Zojuist eindelijk mail van Roda gekregen. Zoals verwacht mag iedereen wel binnen maar de regels zijn strikt en je moet voor ieder duel een ticket claimen. De intimiteit en beleving zal toch heel anders zijn.
Iedereen mag binnen? Hebben jullie nog maar zo weinig seizoenkaarthouders dan?
 

Forza AZ

Well-known member
Iedereen mag binnen? Hebben jullie nog maar zo weinig seizoenkaarthouders dan?
Als je de beelden van vorig seizoen zag bij Roda, dan was het stadion volgens mij hooguit voor 1/3 gevuld, en daarbij zitten dan ook nog losse kaartjes
 

Joost

Well-known member
We hebben de meeste seizoenkaarthouders van Limburg maar dat zijn er nog altijd maar zo’n 3200. Die krijgen ze zonde problemen binnen.
 

zwammy

Well-known member
NAC nu zelfs tegen Jong AZ binnen een dag uitverkocht, alleen is dat nu niet zo moeilijk 😬
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Twee prima doelpunten van Excelsior. Er is weinig veranderd, aanvallend is het prima, verdedigend zwak. We hadden behoorlijk mazzel dat Jong PSV geen strafschop kreeg.

Sent from my SM-A107F using Tapatalk
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Uiteindelijk 1-6 gewonnen. Keurige overwinning, aanvallend goed, maar verdedigend moet het tegen betere tegenstanders echt beter.

Sent from my SM-A107F using Tapatalk
 
Bovenaan