Hup Jordy Bruijn!Cambuur - NEC ga ik wel even voor zitten. Bij NEC lopen best veel leuke talenten rond zoals Proper, Tavsan, Romeny en Van Rooij. En dan nog Barreto die de lijnen uitzet. Kan een mooi potje worden.
Speelde Cambuur een beetje goed?Uiteindelijk viel het mij allemaal mee, gewoon gejuicht bij de goals, het woanskip werd gewoon gezongen, zooitje vuurwerk bij het stadion en een biertje. Prima te doen als het zo blijft.
1e helft wel goed, tweede helft wat slordig. Maar punten tellen en door.Speelde Cambuur een beetje goed?
Iedereen mag binnen? Hebben jullie nog maar zo weinig seizoenkaarthouders dan?Zojuist eindelijk mail van Roda gekregen. Zoals verwacht mag iedereen wel binnen maar de regels zijn strikt en je moet voor ieder duel een ticket claimen. De intimiteit en beleving zal toch heel anders zijn.
Genot!!!
Als je de beelden van vorig seizoen zag bij Roda, dan was het stadion volgens mij hooguit voor 1/3 gevuld, en daarbij zitten dan ook nog losse kaartjesIedereen mag binnen? Hebben jullie nog maar zo weinig seizoenkaarthouders dan?
Uiteindelijk viel het mij allemaal mee, gewoon gejuicht bij de goals, het woanskip werd gewoon gezongen, zooitje vuurwerk bij het stadion en een biertje. Prima te doen als het zo blijft.