KKD Playoffs finale

Wie wint de finale?

  • Almere City promoveert, FC Emmen degradeert

    Stemmen: 4 36,4%
  • FC Emmen handhaaft zich

    Stemmen: 7 63,6%

  • Totaal aantal stemmers
    11
  • Opiniepeiling gesloten .

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik heb zeker een hekel aan de stad Almere, maar Almere City is de laatste jaren door goed beleid steeds hoger gekomen, ik zou ze nu echt wel promotie gunnen.
De stad Almere was mij nou ook niet bepaald goed bevallen toen ik er was (al is dat inmiddels zo'n 15 jaar geleden), maar inderdaad, die club heeft gewoon al jaren erg goed beleid. Dat mag ook beloond worden.
 

Jef400

Well-known member
7500 na 1 jaar eredivisie en op langere termijn stukken groter.

Maar we mogen niet groeien van de meerderheid van Nederland. Helaas.
Het mooiste verhaal las ik op Reddit waar jullie door een Fortunees succesfans in een nietszeggende omgeving werden genoemd. Ik zou me daar niets van aantrekken. Jullie verdienen het eredivisieschap momenteel gewoon.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Dat gezeur over de stad is ook onzin. Niemand zegt dat over de promotie van Luton. En ik ben er geweest, je wordt echt niet vrolijk van die stad.
 

Mario

Well-known member
Almere City is derde geworden in de competitie, en heeft de finale van de Play-offs bereikt. Als ze Emmen uitschakelen verdienen ze gewoon promotie. Zo simpel is voetbal toch? Lekker belangrijk hoe de stad eruit ziet of wat de sfeer in die stad is. En een klein stadion? Er zijn wel meer Eredivisie clubs met een klein stadion. Een groot leeg stadion zit je ook niet op te wachten. En: Almere heeft echt gras.

@Kralinger Ik zag wel dat er in Engeland ook de draak gestoken wordt met het huidige stadion van Luton.
 

Maasveld

Well-known member
Almere City is derde geworden in de competitie, en heeft de finale van de Play-offs bereikt. Als ze Emmen uitschakelen verdienen ze gewoon promotie. Zo simpel is voetbal toch? Lekker belangrijk hoe de stad eruit ziet of wat de sfeer in die stad is. En een klein stadion? Er zijn wel meer Eredivisie clubs met een klein stadion. Een groot leeg stadion zit je ook niet op te wachten. En: Almere heeft echt gras.

@Kralinger Ik zag wel dat er in Engeland ook de draak gestoken wordt met het huidige stadion van Luton.
Tja, aan de andere kant hoor je toch ook geregeld dat een NAC of Willem II juist wel in de Eredivisie thuishoort. Het sentiment rondom Almere zal er vooral zijn omdat het toch al kleine stadion ook maar voor de helft gevuld is.
 

De Wolf

Well-known member
De stad Almere was mij nou ook niet bepaald goed bevallen toen ik er was (al is dat inmiddels zo'n 15 jaar geleden), maar inderdaad, die club heeft gewoon al jaren erg goed beleid. Dat mag ook beloond worden.
Ik had ook altijd een slecht beeld van Almere maar het is best wel aardig. Stukken beter dan Amsterdam, Delft en Volendam. Maar ik heb gewoon een pesthekel aan Chinese toeristen.
 
Bovenaan