KKD Playoffs finale

Wie wint de finale?

  • Almere City promoveert, FC Emmen degradeert

    Stemmen: 4 36,4%
  • FC Emmen handhaaft zich

    Stemmen: 7 63,6%

  • Totaal aantal stemmers
    11
  • Opiniepeiling gesloten .

Batigoal

Well-known member
Zou leuk zijn voor Pastoor als het Almere lukt. En leuk een nieuwe ploeg in de Eredivisie.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

JMD

Well-known member
De Noordelijke kaalslag in de eredivisie gaat verder als het zo doorgaat
 

Abubakari

Well-known member
Niets, hoezo?
Jij zegt Joepie, duimpje van Max. Dacht dat het dan wel iets met Feyenoord te maken zou hebben.

Ik hoorde (dacht ik, ben geen kenner) een liedje van Dreetje Hazes als goaltune. Dus ik hoop dat ze niet promoveren. En anders ook maar wel want ik heb ook niks met Emmen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jij zegt Joepie, duimpje van Max. Dacht dat het dan wel iets met Feyenoord te maken zou hebben.

Ik hoorde (dacht ik, ben geen kenner) een liedje van Dreetje Hazes als goaltune. Dus ik hoop dat ze niet promoveren. En anders ook maar wel want ik heb ook niks met Emmen.
Oh zo. Nee heeft niet zoveel met Emmen te maken, maar ik vind het wel leuk als de underdog promoveert. Lijkt alsof driekwart van Nederland een hekel heeft aan Almere. En ik heb een zwak voor Alex Pastoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

JMD

Well-known member
Oh zo. Nee heeft niet zoveel met Emmen te maken, maar ik vind het wel leuk als de underdog promoveert. Lijkt alsof driekwart van Nederland een hekel heeft aan Almere. En ik heb een zwak voor Alex Pastoor.
Ik heb zeker een hekel aan de stad Almere, maar Almere City is de laatste jaren door goed beleid steeds hoger gekomen, ik zou ze nu echt wel promotie gunnen.
 
Bovenaan