Wat heeft Emmen Feyenoord misdaan?Joepie!
Niets, hoezo?Wat heeft Emmen Feyenoord misdaan?
Jij zegt Joepie, duimpje van Max. Dacht dat het dan wel iets met Feyenoord te maken zou hebben.Niets, hoezo?
Oh zo. Nee heeft niet zoveel met Emmen te maken, maar ik vind het wel leuk als de underdog promoveert. Lijkt alsof driekwart van Nederland een hekel heeft aan Almere. En ik heb een zwak voor Alex Pastoor.Jij zegt Joepie, duimpje van Max. Dacht dat het dan wel iets met Feyenoord te maken zou hebben.
Ik hoorde (dacht ik, ben geen kenner) een liedje van Dreetje Hazes als goaltune. Dus ik hoop dat ze niet promoveren. En anders ook maar wel want ik heb ook niks met Emmen.
Waarom vind jij Emmen de underdog?de underdog is toch emmen in deze finale , dus ben je voor emmen ?
Ik denk dat de Eredivisieploeg altijd favoriet is tegen de KKD ploeg.Almere is toch veel beter
Ik heb zeker een hekel aan de stad Almere, maar Almere City is de laatste jaren door goed beleid steeds hoger gekomen, ik zou ze nu echt wel promotie gunnen.Oh zo. Nee heeft niet zoveel met Emmen te maken, maar ik vind het wel leuk als de underdog promoveert. Lijkt alsof driekwart van Nederland een hekel heeft aan Almere. En ik heb een zwak voor Alex Pastoor.
Van de laatste 18 eredivisiedeelnemers aan de nacompetitie zijn er 15 uitgevlogen. Roda JC is de laatste die er in bleef. In 2017!Ik denk dat de Eredivisieploeg altijd favoriet is tegen de KKD ploeg.
Tja, dat wel. Maar ieder seizoen vliegen ze er alle drie uit.Ik denk dat de Eredivisieploeg altijd favoriet is tegen de KKD ploeg.