De Wolf
Well-known member
Sorry, Auassar is er met de prijs vandoor gegaan.Nou ja, de slechtste strafschop van het jaar trofee is toch voor de terugspeelbal van Alvarez in de bekerfinale, enige prijs die Ajax heeft gepakt dit jaar.
Sorry, Auassar is er met de prijs vandoor gegaan.Nou ja, de slechtste strafschop van het jaar trofee is toch voor de terugspeelbal van Alvarez in de bekerfinale, enige prijs die Ajax heeft gepakt dit jaar.
Die speelt toch niet in Nederland?Die is voor balletdanseres Millik
Ivm die van Alvarez was die van Auassar perfect genomen.Sorry, Auassar is er met de prijs vandoor gegaan.
Ik vond het een geweldige penalty. Goed gestopt ook.
Absoluut, beter dan die prutser die er nu staat.Lijkt mij dat hij komend seizoen de eerste keeper is van PSV.
We gaan hem desondanks gewoon weer voor minimaal 40 miljoen verpatsen.Ik vond het een geweldige penalty. Goed gestopt ook.
Dat lijkt me wat aan de lage kant.We gaan hem desondanks gewoon weer voor minimaal 40 miljoen verpatsen.
Voor iemand die zulke slechte penalty’s neemt is het een mooi bedrag.Dat lijkt me wat aan de lage kant.
Inderdaad. Alvarez heeft hier gewoon de pech dat Drommel blijft staan. Gisteren bij SParta - Utrecht ook een aantal penalty's in de categorie 'als de keeper blijft staan heeft die hem lachend', maar omdat de keeper snel duikt gaat de bal erin en praten we nergens over...Heb het niet scherp, maar die van Alvarez ging toch tussen de palen? Als de keeper heel fanatiek de verkeerde hoek kiest, dan gaat die bal van Alvarez binnen en die van Auassar niet.
Nee, denk het niet. Cillessen ligt vaak al in een hoek voordat de penalty genomen is, dan was die van Alvarez er echt ook wel in gegaan.Die was zo slecht geschoten dat zelfs Cillessen hem had gepakt.
Mwaoh, voor Neymar is ook ooit 222 miljoen betaald.Voor iemand die zulke slechte penalty’s neemt is het een mooi bedrag.