KKD Play-offs 2026

Wie speelt er komend seizoen in de Eredivisie?

• Nr 16 Eredivisie

Stemmen: 3 30,0%
  • Willem II

Stemmen: 4 40,0%
  • De Graafschap

Stemmen: 1 10,0%
  • Almere City

Stemmen: 0 0,0%
  • RKC Waalwijk

• Roda JC

• FC Den Bosch

• Vitesse

Stemmen: 2 20,0%

• Totaal aantal stemmers
    10

erka

Well-known member
Ik ben ook blij met Willem II. Sowieso veel grotere club qua publiek en achterban plus inderdaad dat compleet doorgesnoven Volendamse tokkievolk dat allemaal op wonderbaarlijke wijze familie van elkaar is. Ik heb er niks mee.

JMD

Well-known member
Ik ben ook blij met Willem II. Sowieso veel grotere club qua publiek en achterban plus inderdaad dat compleet doorgesnoven Volendamse tokkievolk dat allemaal op wonderbaarlijke wijze familie van elkaar is. Ik heb er niks mee.
Zo wonderbaarlijk is dat toch niet :p

Ze heten allemaal Tol, Schilder, Smit, Veerman, Mühren, Steur, Jonk...

Mario

Well-known member
Forumleiding
En dan hebben we het nog niet eens over die verschrikkelijke 'muziek' die daar vandaan komt.

Bernardo

Well-known member
Ja, dat zag er idd zeer fraai uit. Ook dat plein in Tilburg stond vol met mensen in een Willem II-shirt.
Vind ik sowieso vaak wel bij Willem II, zoveel mensen in shirtjes. Zo hoort het, ik ben wel blij dat ze gepromoveerd zijn. Prima club om er bij te hebben.

Bovenaan