Abubakari
Well-known member
Oeps.Bijzonder, een eredivisie club die de play offs overleefd.
Oeps.Bijzonder, een eredivisie club die de play offs overleefd.
Ik had er vroeger wel sympathie voor. Maar het is de laatste jaren op die Hekside wel wat ruiger geworden inderdaad.Enorm tokkievolk op de tribune, de club kan ze niet in de hand houden en uitsupporters worden nergens slechter behandeld daardoor.
Zo wonderbaarlijk is dat toch nietIk ben ook blij met Willem II. Sowieso veel grotere club qua publiek en achterban plus inderdaad dat compleet doorgesnoven Volendamse tokkievolk dat allemaal op wonderbaarlijke wijze familie van elkaar is. Ik heb er niks mee.
O ja, die ook nog...Vergeet je de belangrijkste naam nog op dat gebied, Kwakman
Die eerste twee punten gaan ook op voor Willem II.Enorm tokkievolk op de tribune, de club kan ze niet in de hand houden en uitsupporters worden nergens slechter behandeld daardoor.
Ja, dat zag er idd zeer fraai uit. Ook dat plein in Tilburg stond vol met mensen in een Willem II-shirt.Accolades voor het uitvak. Geen zwarte, doorgesnoven grim-reapers met hoolie-boerka's, maar overheersende clubkleuren.
En dan hebben we het nog niet eens over die verschrikkelijke 'muziek' die daar vandaan komt.Ik ben ook blij met Willem II. Sowieso veel grotere club qua publiek en achterban plus inderdaad dat compleet doorgesnoven Volendamse tokkievolk dat allemaal op wonderbaarlijke wijze familie van elkaar is. Ik heb er niks mee.
KeizerVergeet je de belangrijkste naam nog op dat gebied, Kwakman
Vind ik sowieso vaak wel bij Willem II, zoveel mensen in shirtjes. Zo hoort het, ik ben wel blij dat ze gepromoveerd zijn. Prima club om er bij te hebben.Ja, dat zag er idd zeer fraai uit. Ook dat plein in Tilburg stond vol met mensen in een Willem II-shirt.