JVC Cuijk

Unnekuukse

Active member
Klopt, maar dit was onvermijdelijk. Verder met Zaterdag 1 en proberen de club weer op te bouwen met de mensen die er nog zijn. Of weer terugkomen. Dat zouden er weleens meer kunnen zijn dan nu wordt verwacht.
 

de waan

Well-known member
Ik keek net even en schrok ervan hoe weinig seniorenteams JVC ook heeft. Heeft dat er ook mee te maken? Veel mensen weggejaagd de laatste jaren?
 

Unnekuukse

Active member
Niet weggejaagd, maar wel vertrokken omdat ze elders meer kansen zagen. Sowieso is ledenbetrokkenheid binnen JVC nooit erg groot geweest. Ook niet in de topjaren.
 

SanMark.

Well-known member
Waarom wijs? Hier schiet de club toch niks mee op. Ik vind het best wel apart dat er in zo'n situatie kennelijk helemaal geen mensen opstaan die denken: dit gaat ons gvd niet gebeuren, we gaan de schouders eronder zetten. Desnoods ??n of twee degradaties accepteren. Of vinden de meeste clubmensen het wel best allemaal?

Ik vermoed dat de clubmensen hun eerste team niet meer herkennen , en het zonde vinden dat er zoveel geld naar wat passanten gaan.
 

Unnekuukse

Active member
Ik vermoed dat de clubmensen hun eerste team niet meer herkennen , en het zonde vinden dat er zoveel geld naar wat passanten gaan.

Dat viel de laatste jaren wel mee. Zeker vorig en ook dit seizoen nog veel spelers met Cuijkse roots.
Spelers werden betaald vanuit businessclub. Toen die nog goed draaide was er voldoende budget voor spelers, maar ook toen al bedroevend weinig toeschouwers. Om over suppporters nog maar te zwijgen.
 

de waan

Well-known member
Een vraagje dan nog. Is er nog een optie dat JVC weer op zondag gaat spelen? Lijkt me gezien de regio toch een stuk interessanter
 

Unnekuukse

Active member
Voorlopig niet.

Ik weet ook niet of het interessanter is om op zondag te spelen. Op tournee moeten langs de kelderclubs in de regio en dan overal worden weggehoond lijkt me ook geen prettig vooruitzicht... Dan kun je beter een paar kilometer verderop, waar bijna niemand je kent, gaan voetballen.
 
Bovenaan