Unnekuukse
Active member
We zullen het van Loon eens vragen
Zeker doen :duim:
We zullen het van Loon eens vragen
Het is ook dudelijk dat de keuze voor meer eigen jongens niet leidt tot meer toeschouwers en sponsors.
Terwijl juist dat nogal eens als argument wordt gebruikt om te kiezen voor "eigen jongens", of "jongens uit de regio".
Dat het heel vaak ook een financi?le reden is, lees ik minder vaak.
Sowieso ook verstandig om voor de regionale status te gaan met de jeugdopleiding. Is relatief eenvoudig te behalen en kan veel voordeel bieden.
Regionaal is toch iets minder eenvoudig volgens mij. Gisteren met HSC'21 met de werkgroep hierover bij elkaar gezeten en de lokale certificering lijkt inderdaad goed te doen en relatief eenvoudig te halen, maar voor de regionale komt nog wel wat extra kijken. Voor HSC'21 zal er o.a. meer vastgelegd moeten worden in jaarafspraken/planningen en zal toch ook het kader kwalitatief verder ophoog moeten. O ja, we gaan hier wel voor.
Die certificering zegt in principe ook niet zoveel over het niveau, maar vooral of je alles netjes vastlegt en of je genoeg gediplomeerde trainers hebt.
Aan ambities geen gebrek in Cuijk. Of het heel realistisch is weet ik niet, maar ik mag dat wel als een club zich duidelijk uitspreekt. Vanaf komend weekend mag JVC ook weer gewoon gaan winnen, hoor.
https://www.gelderlander.nl/voetbal...et-de-jeugdopleiding-als-levensader~a7ff14d8/
Gaat niet goed met jou clubje Unnekuukse.
lees al dat ze obligaties willen gaan verkopen om aan geld te komen om het seizoen financieel goed af te kunnen sluiten.
en dan ook nog de nacompetitie in met een team dat niet meer te motiveren is