JVC Cuijk

noordooster

Well-known member
Het is ook dudelijk dat de keuze voor meer eigen jongens niet leidt tot meer toeschouwers en sponsors.

Terwijl juist dat nogal eens als argument wordt gebruikt om te kiezen voor "eigen jongens", of "jongens uit de regio".
Dat het heel vaak ook een financi?le reden is, lees ik minder vaak.
 

Unnekuukse

Active member
Terwijl juist dat nogal eens als argument wordt gebruikt om te kiezen voor "eigen jongens", of "jongens uit de regio".
Dat het heel vaak ook een financi?le reden is, lees ik minder vaak.

Lees mijn eerdere bijdragen over de drie jaar geleden ingezette koersverandering er maar eens op na. Ik steek nergens onder stoelen of banken dat het ook een financi?le reden heeft dat JVC Cuijk afscheid heeft genomen van de duurdere spelers van verder weg.
JVC Cuijk had gehoopt dat de keuze voor een herkenbaar, meer regionaal getint elftal zou hebben geleid tot meer toeschouwers en meer betrokkenheid van het bedrijfsleven. Dat is dus niet zo. Integendeel zelfs.
 

Sjorro

Member
Meer toeschouwers trekken in deze tijd, lijkt mij is sowieso een lastig doel. Dat krijg je alleen voor elkaar als je meedoet om een kampioenschap / promotie met leuke wedstrijden.
Gaat het daarna wat minder, dan zijn de (extra) toeschouwers net zo snel weer vertrokken. Hier kun je bijna geen beleid op voeren.
 

Unregistere

Well-known member
Sowieso ook verstandig om voor de regionale status te gaan met de jeugdopleiding. Is relatief eenvoudig te behalen en kan veel voordeel bieden.
 

De Groene Scout

Well-known member
Sowieso ook verstandig om voor de regionale status te gaan met de jeugdopleiding. Is relatief eenvoudig te behalen en kan veel voordeel bieden.

Regionaal is toch iets minder eenvoudig volgens mij. Gisteren met HSC'21 met de werkgroep hierover bij elkaar gezeten en de lokale certificering lijkt inderdaad goed te doen en relatief eenvoudig te halen, maar voor de regionale komt nog wel wat extra kijken. Voor HSC'21 zal er o.a. meer vastgelegd moeten worden in jaarafspraken/planningen en zal toch ook het kader kwalitatief verder ophoog moeten. O ja, we gaan hier wel voor.
 

Unregistere

Well-known member
Regionaal is toch iets minder eenvoudig volgens mij. Gisteren met HSC'21 met de werkgroep hierover bij elkaar gezeten en de lokale certificering lijkt inderdaad goed te doen en relatief eenvoudig te halen, maar voor de regionale komt nog wel wat extra kijken. Voor HSC'21 zal er o.a. meer vastgelegd moeten worden in jaarafspraken/planningen en zal toch ook het kader kwalitatief verder ophoog moeten. O ja, we gaan hier wel voor.

Ik had de indruk dat het wel meeviel eigenlijk, zeker gezien het (ogenschijnlijke) gemak waarmee wij het behaald hebben. Terwijl onze jeugdelftallen toch lang niet allemaal op een even hoog niveau presteren. Maar misschien doe ik hiermee onbedoeld onze jeugdco?rdinatoren tekort en hebben ze er veel meer voor moeten doen dan ik voor ogen heb.

Verstandig om er ook met HSC voor te gaan trouwens!
 

de waan

Well-known member
Die certificering zegt in principe ook niet zoveel over het niveau, maar vooral of je alles netjes vastlegt en of je genoeg gediplomeerde trainers hebt.
 

Unregistere

Well-known member
Die certificering zegt in principe ook niet zoveel over het niveau, maar vooral of je alles netjes vastlegt en of je genoeg gediplomeerde trainers hebt.

Dat idee had ik ook en juist daarom leek het mij relatief eenvoudig te behalen. Maar zoals gezegd, misschien zie ik daarmee wel heel veel inspanningen over het hoofd.
 

germania

Member
Gaat niet goed met jou clubje Unnekuukse.
lees al dat ze obligaties willen gaan verkopen om aan geld te komen om het seizoen financieel goed af te kunnen sluiten.
en dan ook nog de nacompetitie in met een team dat niet meer te motiveren is
 

Unnekuukse

Active member
Gaat niet goed met jou clubje Unnekuukse.
lees al dat ze obligaties willen gaan verkopen om aan geld te komen om het seizoen financieel goed af te kunnen sluiten.
en dan ook nog de nacompetitie in met een team dat niet meer te motiveren is

Obligaties hebben ze vorig jaar ook al uitgegeven. Dat is toen, heb ik begrepen, niet een heel groot succes geworden. Dat ze het opnieuw doen zal ongetwijfeld te maken met de teruglopende sponsorinkomsten.
Aan de spelers en de staf van het eerste elftal moeten we maar niet teveel woorden vuil maken. 21 (!) tegendoelpunten in de laatste via vijf wedstrijden. Het woord 'schande' is eigenlijk nog te positief.
Maar ik weet het goed gemaakt: als ze nu allemaal hun loon van de maanden mei en juni terugstorten in de kas van de vereniging, dan helpen ze de club en nemen ze met opgeheven hoofd afscheid.
 

germania

Member
inderdaad zijn 21 doelpunten tegen in 5 wedstrijden niet best.
en dan ook nog eens 5-0 van Rosmalen verliezen is niet best
zal geen makkelijke nacompetitie worden
tegen wie spelen jullie, en spelen alle spelers nog mee?
 

Jacco

Well-known member
JVC speelt tegen de winnaar van Halsteren-Hoogland.

Vorig jaar heeft Quick'20 in de nacompetitiefinale gestaan tegen Halsteren. Dat ging ternauwernood goed. Uit met 1-0 verloren. Thuis 2-0 achter, in de laatste minuten teruggekomen naar 3-2, en 4-2 in de verlenging.

Halsteren was zichtbaar onder de indruk van spelen tegen tegen een derde divisionist en pasten hun hele speelwijze aan. Het werd een cattenaccio.
Ondanks de grote afstand naar Oldenzaal kwam er veel publiek mee dat erg meeleefde. Ik gun hun dit jaar wel promotie.
 

de waan

Well-known member
Waarom wijs? Hier schiet de club toch niks mee op. Ik vind het best wel apart dat er in zo'n situatie kennelijk helemaal geen mensen opstaan die denken: dit gaat ons gvd niet gebeuren, we gaan de schouders eronder zetten. Desnoods ??n of twee degradaties accepteren. Of vinden de meeste clubmensen het wel best allemaal?
 

de waan

Well-known member
Helder.

Sterkte ermee. Ik heb namelijk niet de indruk dat jij hoort bij de 'mensen die het wel best vinden'.
 
Bovenaan