JVC Cuijk

De Groene Scout

Well-known member
A ha, niet erg sĺim van de leden. In deze tijden eens komen met andere manieren van contributiebetaling om het hoofd boven water te houden is heel normaal.
Zullen ongetwijfeld wel eacties uit de zaal zijn gekomen dat de 1e selectie te duur is en daar beter op bezuinigd kan worden. Toch?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
De jeugd 'aanpakken', dat schiet lekker op. Dat de selectie wat extra's betaald/moet betalen is toch niet zo raar?
 

Unnekuukse

Active member
Het probleem ligt veel dieper. Het broeide al langere tijd tussen bestuur en een grote groep van leden. Dat is gisteravond tot een uitbarsting gekomen. De discussie over het contributiesysteem was niet meer dan de druppel.
 

De Groene Scout

Well-known member
Zo'n vermoeden had ik al wel. Wat wil een groot deel van de leden eigenlijk. Minder de focus op het vlaggenschip en aandacht voor de hele club of is het dat niet?
 

Sjorro

Member
Ik hoop dat JVC de juiste keuzes voor de toekomst gaat maken. Het blijft altijd lastig als je als club op zo'n "kruispunt" terecht komt, uiteindelijk moet jet toch met z'n allen doen.
 

Unnekuukse

Active member
Ik heb er wel vertrouwen in. Ik heb begrepen dat inmiddels een grote groep van leden -man of 25,30- bezig is om alle lopende zaken te regelen en nieuw bestuur samen te stellen. Verwacht dat JVC Cuijk hier uiteindelijk sterker uitkomt.
 

zwammy

Well-known member
Vrij vreemd. Als je goed voetbalt moet je meer betalen dan wanneer je bloemetjes plukt op het veld.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik ving vanmiddag langs de lijn nog op dat de spelers (of een deel van de groep) het wel een beetje gehad heeft met trainer Arno Arts en het erg onrustig is door de week op het trainingsveld. Wat speelt daar? Waarom zijn spelers ontevreden?
 

Unnekuukse

Active member
Teleurgestelde supporters brengen graag onrust. Oftewel: valt wel mee. Aantal spelers moet nog wennen aan stijl van Arts die van hen verwacht dat ze zelf meer verantwoordelijkheid nemen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Een paar maand later....

JVC en Arno Arts per direct uit elkaar. Verschil van inzicht over het functioneren van de trainer is de reden.
Unnekuukse waar gaat het precies om?
 

Unnekuukse

Active member
Slechte verhouding met een deel van de spelersgroep, maar vooral toenemende druk van buiten. Kijk maar eens op de site van het Cuijks Weekblad.
Uiteindelijk voor iedereen beter, hoe triest ook.
 
Bovenaan