Jupiler League speelronde 35

Jupiler League speelronde 35


  • Totaal aantal stemmers
    8
  • Opiniepeiling gesloten .

almere036

Member
Ook Mac-Intosch geblesseerd bij Almere...

Spelen nu met 4 backs achterin. Alle centrale verdedigers geblesseerd.. Zou een stunt zijn als we vanavond een punt pakken
 

de waan

Well-known member
Achilles op voorsprong bij Volendam en Dordt achter tegen Telstar. Gaan de eitjes dan toch nog voor een Houdini-act?
 

Bernardo

Well-known member
0-2 Tissoudali. Alle concurrenten weer achter of gelijk. 7 punten voor op nummer 3. Plek 2 wel definitief dus!!
 

Batigoal

Well-known member
De zenuwen gaan FC Dordrecht dus alsnog de das om doen! Komende vrijdag de kraker tegen de directe concurrent.
 

Ceephax

New member
Wat gebeurd er eigenlijk als Dordrecht degradeerd en Achilles geen licentie krijgt voor komend seizoen in de JL?
 

Joost

Well-known member
Wat gebeurd er eigenlijk als Dordrecht degradeerd en Achilles geen licentie krijgt voor komend seizoen in de JL?

Dat is alleen in Belgi? zo.

In Nederland heb je een licentie totdat die wordt ingenomen, je hoeft die niet jaarlijks te vernieuwen.
 

Ceephax

New member
Dat is alleen in Belgi? zo.

In Nederland heb je een licentie totdat die wordt ingenomen, je hoeft die niet jaarlijks te vernieuwen.



Ja maar omdat Achilles geen proflicentie heeft en een uitzonderingspositie had vroeg ik me af of dat komend seizoen geen problemen gaat opleveren. Ze kunnen volgens mij niet oneindig als amateurclub in de JL uitkomen.
 

Forza AZ

Well-known member
Ja maar omdat Achilles geen proflicentie heeft en een uitzonderingspositie had vroeg ik me af of dat komend seizoen geen problemen gaat opleveren. Ze kunnen volgens mij niet oneindig als amateurclub in de JL uitkomen.
Neem aan dat ze dan net als andere clubs een aantal keer minpunten krijgen als ze niet aan de eisen voldoen, en pas na 9 minpunten bij het volgende "meetpunt" hun licentie verliezen. Dus tenzij ze failliet gaan zullen ze volgend jaar dan gewoon in de Eerste Divisie spelen als ze Dordrecht nog gaan inhalen.
 
Bovenaan