Jupiler League speelronde 35

Jupiler League speelronde 35


  • Totaal aantal stemmers
    8
  • Opiniepeiling gesloten .

Bernardo

Well-known member
Maandag middag alweer een volle speelronde. De strijd om de 4de periode gaat verder en welke ploegen zetten een goede stap richting een top 5 klassering!?

Maandag 14:30:

De Graafschap - MVV Maastricht
FC Dordrecht - Telstar
FC Volendam - Achilles'29
Fortuna Sittard - FC Oss
Helmond Sport - FC Den Bosch
Jong FC Utrecht - SC Cambuur
Jong PSV - Jong Ajax
NAC Breda - FC Eindhoven
RKC Waalwijk - Almere City
VVV Venlo - FC Emmen

Game on:duim:
 

Unregistere

Well-known member
Hmm, sta morgen bij RCD - BZC / Zuiderpark voor de krant. Niet zo gek ver van het stadion van FC Dordrecht, dus ik zal de eventuele doelpunten wel horen als de speaker ze omroept. De Nooijer heeft wat wijzigingen aangekondigd en hoopt dat Amevor weer kan spelen. Op zich zou Telstar thuis wel een wedstrijd kunnen zijn waarin Dordt een puntje kan pakken of zelfs meer.
 

Maasveld

Well-known member
Haha, gewoon nog bijna 800 kaarten te koop voor morgen. Vrij treurig. Zoals een journalist 24 jaar geleden al treffend schreef: De Venlonaar is VVV-supporter tot aan de Parade.

Overigens heb ik het idee dat half Venlo denkt dat het kampioenschap morgen sowieso wordt binnen gehaald. 25% weet dan nog net dat VVV wel zelf moet winnen. De andere 25% weet dat Ajax dan ook nog punten moet laten liggen.
 
Laatst bewerkt:

Bernardo

Well-known member
Gooien bij Cambuur weer hele opstelling om, Lilipaly en Tissoudali weer naar de bank. Barto en Mannes erin

Zeinstra, vDeelen, Steenvoorden, Schilder/ElBaad, Peersman; Bakker, Mannes, Monteiro, Hoefdraad, Barto, vdStreek
 

Bernardo

Well-known member
Nee. Omdat Barto weet wat er word gevraagd in wedstrijden in een sfeerloze ambiance tegen een beloften elftal. Sparen PO lijkt me sowieso niet verstandig aangezien we de periode moeten pakken en we p2 vast moeten houden.
 

Bernardo

Well-known member
Vooral omdat het de club 50.000 oplevert. Is een hoop geld. En ik kom liever de Graafschap niet tegen in de play offs.
 

Bernardo

Well-known member
Angst niet, maar puur een gevoel wat ik heb. Fysiek sterke ploeg, zitten in een flow als hun die periode pakken. En Henk heeft wel vaker het geluk aan zijn zijde in deze fase van de competitie.
 

Bernardo

Well-known member
Gooien bij Cambuur weer hele opstelling om, Lilipaly en Tissoudali weer naar de bank. Barto en Mannes erin

Zeinstra, vDeelen, Steenvoorden, Schilder/ElBaad, Peersman; Bakker, Mannes, Monteiro, Hoefdraad, Barto, vdStreek

Schilder speelt, Steenvoorden op de bank en El Baad erin.
 
Bovenaan