Jupiler League speelronde 28

Forza AZ

Well-known member
Dordrecht is nu wel veilig hoor.
Achilles'29 heeft anders best wat wedstrijden nog waar ze punten zouden kunnen pakken. Thuis moeten ze nog tegen RKC. Almere, Den Bosch, Dordrecht en Jong PSV. En uit moeten ze nog tegen Jong Utrecht, Oss, Emmen, Volendam en De Graafschap.

Dus is Dordrecht nog niet helemaal veilig.
 

Maasveld

Well-known member
Achilles'29 heeft anders best wat wedstrijden nog waar ze punten zouden kunnen pakken. Thuis moeten ze nog tegen RKC. Almere, Den Bosch, Dordrecht en Jong PSV. En uit moeten ze nog tegen Jong Utrecht, Oss, Emmen, Volendam en De Graafschap.

Dus is Dordrecht nog niet helemaal veilig.

Je lijkt JMD wel.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Op basis van wat Achilles tot dusver qua punten heeft gehaald kan ik mij nauwelijks voorstellen dat ze Dordt nog voorbij gaan.
 

Unregistere

Well-known member
Achilles'29 heeft anders best wat wedstrijden nog waar ze punten zouden kunnen pakken. Thuis moeten ze nog tegen RKC. Almere, Den Bosch, Dordrecht en Jong PSV. En uit moeten ze nog tegen Jong Utrecht, Oss, Emmen, Volendam en De Graafschap.

Dus is Dordrecht nog niet helemaal veilig.

RKC lijkt me geen wedstrijd die ze op voorhand moeten kunnen winnen. De Waalwijkers draaien niet verkeerd en Pieter Langedijk zal die hele Achilles-defensie natuurlijk keer op keer in de luren leggen.
 

Bernardo

Well-known member
En Henk de Jong lijkt het bij de Graafschap ook redelijk op de rit te hebben. Nee, Achilles vliegt er wel uit.
 
Bovenaan