Jupiler League speelronde 28

Bernardo

Well-known member
Zo, Volendam gelijk, MVV gelijk en NAC verloren. Kunnen zondag hele goede zaken doen en op de gedeelde 2de plek komen.
 

Janssen

Well-known member
Tenenkrommend slecht en als ze dan ook nog zuivere goals gaan afkeuren wordt het helemaal vervelend. Kutavond.
 

almere036

Member
Almere wel voor. Dat vind ik wel leuk voor ons forumlid.

Zijn jullie via Haarlem gereden? Er stond namelijk volgens de nieuwsberichten enkel daar file.

Er stond blijkbaar file voor Maastricht, dus moesten we 20 minuten bij een politiebureau wachten om vervolgens binnendoor richting het stadion te rijden.. tja.

Vooraf getekend voor 2-2, achteraf ook nog, maar de manier waarop is wel heel zuur.

Nummer 5 van mvv is wel een heel naar ventje, weghorst is er niks bij
 

Joost

Well-known member
Er stond blijkbaar file voor Maastricht, dus moesten we 20 minuten bij een politiebureau wachten om vervolgens binnendoor richting het stadion te rijden.. tja.

Vooraf getekend voor 2-2, achteraf ook nog, maar de manier waarop is wel heel zuur.

Nummer 5 van mvv is wel een heel naar ventje, weghorst is er niks bij
Ik lees inderdaad nu dat om zes uur een vrachtwagen de hele A2 bij Echt blokkeerde.

Die binnendoorweg is nu standaard denk ik, uitvak ligt aan de achterkant en jullie vertrekken richting Meerssen.
 

almere036

Member
Ik lees inderdaad nu dat om zes uur een vrachtwagen de hele A2 bij Echt blokkeerde.

Die binnendoorweg is nu standaard denk ik, uitvak ligt aan de achterkant en jullie vertrekken richting Meerssen.

Wij moesten idd binnendoor vanwege dat ongeluk, anders gewoon snelweg volgen
 

Max

Administrator
Forumleiding
Topscorer Alvin Dani?ls kan niet spelen bij FC Dordrecht. Dat kan wat worden in Volendam... Melvin Kingsale inderdaad in de basis achterin. En Marijn Wijkhuijs uit het Zeeuwse Biggekerke zit op de bank. Zou kunnen debuteren vandaag. Ook Marlon Slabbekoorn weer bij de reserves.

Melvin Kingsale was vroeger ook nog wel een speler waar iets van werd verwacht. Is er ook totaal niet uitgekomen.
 

almere036

Member
Zo, eindelijk weer thuis.

Zonde van het gelijkspel. Mvv wel beter, maar zo via eerst een fout van de grens, een late goal van MVV en een overduidelijke penalty dat Almere had moeten krijgen in de laatste minuut.. maakt het pijnlijk. Scheids leek wel bang voor het thuis publiek.. Altijd leuk die onnozele scheidsrechters in de Juup. Soms heb je ze mee, vaak heb je ze tegen.
 

Unregistere

Well-known member
Melvin Kingsale was vroeger ook nog wel een speler waar iets van werd verwacht. Is er ook totaal niet uitgekomen.

Wel knap een puntje gepakt met Dordt in Volendam. Had niemand verwacht denk ik. Ze kunnen dus uitlopen op Achilles '29!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wel knap een puntje gepakt met Dordt in Volendam. Had niemand verwacht denk ik. Ze kunnen dus uitlopen op Achilles '29!

Mooi. Zou toch erg jammer zijn als Dordt verdwijnt. Ze geven toch meer kleur aan de competitie dan pakweg Telstar.
 
Bovenaan