Jupiler League speelronde 28

Maasveld

Well-known member
De kampioensrace zou nu misschien nog spannend kunnen worden. Nog maar 6 punten voor Jong Ajax.
6 wedstrijden voor het einde (thuis tegen Almere) kan ik helaas niet bij de wedstrijd zijn. Dat zou heel goed de promotiewedstrijd kunnen zijn. Gat is nu 14 punten, als het zo blijft zit ik safe.

Als ik er nu zo over nadenk kan het ook grandioos verkeerd uitpakken dat gelijkspel. De kans was wellicht groter geweest dat het gat 7 wedstrijden voor het einde 19 punten is dan 6 wedstrijden voor het einde 15 punten.
 
Laatst bewerkt:

almere036

Member
6 wedstrijden voor het einde (thuis tegen Almere) kan ik helaas niet bij de wedstrijd zijn. Dat zou heel goed de promotiewedstrijd kunnen zijn. Gat is nu 14 punten, als het zo blijft zit ik safe.

Als ik er nu zo over nadenk kan het ook grandioos verkeerd uitpakken dat gelijkspel. De kans was wellicht groter geweest dat het gat 7 wedstrijden voor het einde 19 punten is dan 6 wedstrijden voor het einde 15 punten.

Geen zorgen, anders winnen wij wel voor jou!

Weet nog, in 2009 volgens mij, dat jullie de titel gingen vieren/afscheid namen van spelers en dat wij in het uitvak bleven en 'kampioenen' zongen etc.

Vervolgens klapte alle VVV-fans voor ons buiten het stadion, was mooi om mee te maken haha.
 
Bovenaan