Jupiler League speelronde 26

Joost

Well-known member
Die jochies van Utrecht waren wel erg snel klaar met douchen. Ik haalde ze 30 minuten na affluiten daar al in op de snelweg.
 

Maasveld

Well-known member
Volendam heeft net als in de heenwedstrijd 1 kans gehad. Deze keer ging die er niet in. Wat betreft promotie was dit wel de definitieve nekslag lijkt me. Volendam en MVV moeten nu 4x vaker winnen dan ons.
 

Janssen

Well-known member
Het is dat we zo'n idioot programma hebben anders zou de vierde periode zeker een mogelijkheid zijn.
 

hipp00

New member
Business as usual: Na Siem de Jong, mag morgen Locadia zich even laten gelden tegen NAC...

Toch kan het nog gekker: Jong PSV mist morgen een aantal Jong PSV-spelers als Lammers en Abels, omdat PSV de UEFA Youth League voor hen belangrijker vindt dan de Jupiler League...
Kan de KNVB echt met droge ogen blijven volhouden dat de Jupiler League een serieuze competitie is?
 

SanMark.

Well-known member
Business as usual: Na Siem de Jong, mag morgen Locadia zich even laten gelden tegen NAC...

Toch kan het nog gekker: Jong PSV mist morgen een aantal Jong PSV-spelers als Lammers en Abels, omdat PSV de UEFA Youth League voor hen belangrijker vindt dan de Jupiler League...
Kan de KNVB echt met droge ogen blijven volhouden dat de Jupiler League een serieuze competitie is?


Dat lijkt mij toch gunstig voor NAC.
 

hipp00

New member
Dat lijkt mij toch gunstig voor NAC.

Niet per se. We weten nu pas een uur of twee van te voren welke spelers er wel of niet gaan spelen. Daar kan je je niet serieus op voorbereiden. En de opengevallen plaatsen bij Jong PSV gaan dus waarschijnlijk opgevuld worden met eerste elftal spelers, omdat de A-jeugd dus de Youth League heeft.
En dan speel je dus tegen vier, vijf man van het eerste van PSV.
NAC zou het al heel zwaar krijgen tegen de 'gewone' selectie van Jong PSV, maar als je dan ook nog tegen mannen als Locadia, Zinchenko en Koch moet dan wordt het wel heel lastig.
Het blijft frustrerend die jong teams en eerste elftal spelers, maar als de Jong spelers niet eens zelf de prioriteit bij de Jupiler League hebben, dan wordt het wel heel frustrerend.
 

Batigoal

Well-known member
Business as usual: Na Siem de Jong, mag morgen Locadia zich even laten gelden tegen NAC...

Toch kan het nog gekker: Jong PSV mist morgen een aantal Jong PSV-spelers als Lammers en Abels, omdat PSV de UEFA Youth League voor hen belangrijker vindt dan de Jupiler League...
Kan de KNVB echt met droge ogen blijven volhouden dat de Jupiler League een serieuze competitie is?

Dat is niet zo gek; de Youth League is een Champions League waar Nederlandse clubs nog wel goed meedoen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik wil net zeggen, de CL voor de jeugd gaat toch wel boven een potje tegen NAC (of hoe die club ook heet)
 
Bovenaan