Jupiler League: speelronde 23

Unregistere

Well-known member
Dordt dus met de verwachte elf. Debuut voor Hilgen. Ongekend, kwam er bij Lienden niet aan te pas vorig seizoen.

En Slabbekoorn dus op de bank.
 

Forza AZ

Well-known member
Haha thanks. Komen nu 5 minuten voor 8 aan, maar vlakbij Ehv weer een ongeluk. Hopelijk valt dat mee.
Hoog tijd dat ze eens afstappen van de vrijdag als (vaste) speelavond. Dan heb je ook geen last meer om op tijd bij uitwedstrijden te komen.

Ik vind het ook altijd irritant als AZ eens op vrijdag moet spelen met het drukke verkeer, al ging het laatst naar Deventer wel erg soepel. Maar dat is meer een uitzondering.
 

Schaakliefhebber

Well-known member
VVV veegt de vloer aan met De Graafschap, het staat inmiddels 4-1.
MVV tien minuten voor tijd nog steeds op 0-0 tegen Achilles.
NAC 2-0 achter tegen Den Bosch.
 

almere036

Member
Hoog tijd dat ze eens afstappen van de vrijdag als (vaste) speelavond. Dan heb je ook geen last meer om op tijd bij uitwedstrijden te komen.

Ik vind het ook altijd irritant als AZ eens op vrijdag moet spelen met het drukke verkeer, al ging het laatst naar Deventer wel erg soepel. Maar dat is meer een uitzondering.

Ik vind de vrijdag wel fijn, de files neem ik voor lief.

Anyways, 10 tegendoelpunten in een week, pijnlijk.
Zo onnodig, eerste helft ben je veel beter dan Ehv, had het 1-4 moeten staan, maar je mist 3 megakansen... En dan Quasten.. Ik snap niet dat spelers nog steeds zo.dom zijn om liever rood te pakken na 45 minuten, dan een goal te incasseren. Lekker een maandje laten banken die vent.

2e helft ben je kansloos tegen Ehv dat t goed uitspeelt. Zo zonde tegen een directe concurrent..
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat ziet Henk de Jong er slecht uit zeg. Zei Hans Kraaij net ook. Lijkt wel 73.
 

Bernardo

Well-known member
Wauw, heb weer genoten van ons Cambuur. Wat een voetbal komt er steeds meer in dit team, zoveel beweging met Monteiro, Hoefdraad, Tissoudali, Lilipaly, fantastisch. Enige twee die buiten de boot ballen in dit voetbal zijn Peersman en Barto. Mannes, ik ben fan!
 

Bernardo

Well-known member
Zeker. Vooral verdedigend sterk, opbouwend minder. Maar met Schilder naast je is dat ook geen probleem.
 
Bovenaan