Achilles'29 begint ineens een punt te pakken, dus kan nog oppassen worden voor De Graafschap. Nog wel steeds 12 punten verschil natuurlijk, maar als Achilles'29 wel ineens een paar wedstrijden gaat winnen weet je het nooit.Verloren seizoen voor De Graafschap, kwestie van uit voetballen en je richten op volgend seizoen.
Leuk toch. Heb je 2x feest. Eerst voor de promotie en later voor het kampioenschap.Bij VVV beginnen we langzaam al te hopen op een nederlaag, anders kunnen we begin April de promotie al vieren.
Ik heb net even de samenvatting gezien. De enige fout van de scheids was het niet geven van rood voor de speler van de Graafschap, dus waar doel je eigenlijk op?VVV heeft de arbitrage in elk geval niet tegen.
Rood? De triple punishment is toch afgeschaft
Die bedoelde ik inderdaad.Die El Jebli had natuurlijk rood moeten hebben na die overtreding op het middenveld. Doodschop was dat.
"SC Cambuur was duidelijk een maatje te groot, erkende ook trainer Roy Hendriksen. "De jongens keken mij in de rust ook aan en zeiden: Trainer, wat is dit toch voor ploeg? Ze spelen tikkie-takkie en lopen continu over ons heen. Cambuur heeft gewoon een uitstekend elftal", aldus de oefenmeester"
:duim:
Mannes, ik ben fan!
Grappig hoe zo'n carriere dan kan lopen. Werd bij ons een keer na 20 minuten gewisseld. Tot op heden nooit meer iemand zo slecht zien voetballen in geel en groen.