Jupiler League: speelronde 23

hipp00

New member
Niemand durft na de openingspost van Almere036 van vorige week meer een topic over de komende speelronde te openen?
Om het contrast met Almere036 dan maar extra te vergroten. Kariger dan dit kan ik het niet doen:

FC Dordrecht - Fortuna Sittard
MVV Maastricht - Achilles'29
FC Emmen - FC Volendam
FC Den Bosch - NAC Breda
SC Cambuur - Helmond Sport
VVV-Venlo - De Graafschap
FC Eindhoven - Almere City FC
Telstar - FC Oss
Jong Ajax - RKC Waalwijk
Jong FC Utrecht - Jong PSV
 

Batigoal

Well-known member
Niemand durft na de openingspost van Almere036 van vorige week meer een topic over de komende speelronde te openen?
Om het contrast met Almere036 dan maar extra te vergroten. Kariger dan dit kan ik het niet doen:

:duim:

Ik denk dat VVV de voorsprong deze speelronde gaat vergroten.
 

hipp00

New member
Toch nog maar een poging om het iets minder karig te maken:

* Dordrecht - Fortuna is belangrijk voor de strijd voor de plaatsen onderin.
* Den Bosch - NAC is belangrijk voor de derde periode
* Almere en Eindhoven gaan uitmaken wie mee blijft strijden voor een top-5 positie.
* De strijd om een top-5 positie geldt nog sterker voor Cambuur en Helmond Sport
* De Graafschap heeft volgens mij al 12 uitwedstrijden niet gewonnen. Met een uitwedstrijd tegen VVV voor de boeg ziet het er niet goed uit voor de Superboeren. Of VVV moet met de arrogantie van de aanstaande kampioen het veld opstappen en De Graafschap zwaar onderschatten.
* MVV lijkt de ultieme kans te hebben om de nare smaak van twee wedstrijden met puntverlies in de laatste minuut weg te kunnen spoelen en de positie bovenin.
* Emmen is wat afgezakt op de ranglijst, maar heeft nog steeds een weinig gepasseerde defensie, dus de drie punten gaan nog niet met zekerheid mee terug naar Volendam.
* Topscorer Boere is gebleven bij Oss, dus kijken of hij nog steeds met scherp kan schieten tegen cultclub Telstar, zodat hij kan gaan werken aan zijn eigen 'cultstatus'.
* Aan Jong teams besteed ik geen aandacht.

En lang leve het idee van voetballen op maandagavond voetbal, dan heb je tenminste op de vrijdagavond ervoor een volledig programma...
Een 'echte Voetbalvrijdag', zoals de KNVB graag wil zien, maar zelf nooit regelt...
FOX zendt NAC weer eens niet uit, dus NAC kan volgend jaar net zo goed op zaterdagavond gaan spelen. Die fooi van de FOX-TV-gelden mogen ze houden, dat verdienen we met extra recette-inkomsten en horeca-omzet op zaterdag wel terug.
 

almere036

Member
Niemand durft na de openingspost van Almere036 van vorige week meer een topic over de komende speelronde te openen?
Om het contrast met Almere036 dan maar extra te vergroten. Kariger dan dit kan ik het niet doen:

FC Dordrecht - Fortuna Sittard
MVV Maastricht - Achilles'29
FC Emmen - FC Volendam
FC Den Bosch - NAC Breda
SC Cambuur - Helmond Sport
VVV-Venlo - De Graafschap
FC Eindhoven - Almere City FC
Telstar - FC Oss
Jong Ajax - RKC Waalwijk
Jong FC Utrecht - Jong PSV

:D:D

Wordt een belangrijke pot.
Bij winst doen we hele goede zaken, bij elk ander resultaat haken we voorlopig af.
Thuis waren we veel beter dan EHV, dus ik verwacht dat die gasten wel getergd zijn op een revanche.

Een positieve punt: het kan niet erger worden dan afgelopen maandag!
 

Joost

Well-known member
Ik kies voor VVV-De Graafschap.

Hups VVV!

De nummer 1 tegen de nummer 18. Daar is weinig spannends aan.

Volgens meneer Hypercube wil het publiek spannende duels tussen gelijkwaardige teams. Dan kies je automatisch voor de nummer 7 tegen de nummer 6 die druk in strijd zijn om een plek in de (geschoonde) top 5.

PS. is er gewoon verkoop vanavond zonder clubcard verplichting?
 

almere036

Member
Ben benieuwd of we de wedstrijd redden. Al een uur onderweg en nog geen eens in Utrecht. Ongeluk en stilstaand verkeer =/
 

Unregistere

Well-known member
FC Dordrecht begint tegen Fortuna vermoedelijk met drie nieuwe namen in de basiself. Spits Joel Thomas is geblesseerd. Alessio Da Cruz vervangt hem waarschijnlijk, Joey Godee schuift dan van de vleugel door naar de punt.

De andere wijzigingen zijn achterin. Bradley de Nooijer is geschorst. Zijn plek zal vermoedelijk worden ingenomen door debutant Cerezo Hilgen. De jonge linksback Shaquille Pinas werd in Friesland dronken gespeeld en krijgt daarom even een plekje in de luwte. Everon Pisas komt dan weer in de basis.

Michael Chac?n is geschorst, maar stond vorige week ook niet in de basis.
 

Joost

Well-known member
Onze burgemeester wilde eigenlijk geen MVV-supporters toelaten 2 weken geleden. Ik neem aan dat je vraag daarmee is beantwoord.

Het was ook een stomme vraag inderdaad.

Wilde wellicht even komen kijken aangezien de rest van het huis diep in de koorts zit.
 

Janssen

Well-known member
Kom op Zitterd!
a86c7bc41e00bf69f2c12cac8b447546.jpg
 
Bovenaan