Jupiler League: Speelronde 22

zwammy

Well-known member
Ik vind die Dessers wel een leuke speler, alleen is het geen killer. En waarom een nieuwe doelman; volgens mij doet Brondeel het toch prima?

Bij NAC kan alles. Geen idee, Brondeel staat idd lekker te keepen. Dessers verneukt veelbte veel kansen. Is Vreven ook echt niet tevreden over op het moment.
 

Unregistere

Well-known member
FC Dordrecht bezig aan een kansloze missie in Leeuwarden. 3-0 voor Cambuur in de rust en ook al rood voor Bradley de Nooijer, dus er zijn nog tien Schapenkoppen over.

Ach, het gat met Achilles '29 is groot genoeg.
 

Batigoal

Well-known member
FC Dordrecht bezig aan een kansloze missie in Leeuwarden. 3-0 voor Cambuur in de rust en ook al rood voor Bradley de Nooijer, dus er zijn nog tien Schapenkoppen over.

Ach, het gat met Achilles '29 is groot genoeg.

Kansloos seizoen voor de Dordtenaren inderdaad. Maar Achilles komt dat never nooit meer te boven, dus zo weinig mogelijk uitgeven deze winter en alvast bedenken hoe je de selectie volgend jaar gaat opbouwen.
 

almere036

Member
Wedstrijd van morgen tussen Jong Ajax en Almere kan schriftelijk worden afgedaan.. We missen 4 basisspelers, naast Braken, Arica en v Buuren is ook Kramer geblesseerd. Keept echt geweldig dit Seizoen, super kut.

Hopen op nog versterkingen, want al die blessures kosten ons gewoon een plek in de top 5. Basis is prima, wissels drama
 

Unregistere

Well-known member
Roy Pistoor dus op doel morgen of verwacht je Mike Grim? Laatstgenoemde keepte in het door Jong Almere City FC verloren degradatieduel met Huizen, dus Pistoor lijkt me dan logischer.
 

almere036

Member
Roy Pistoor dus op doel morgen of verwacht je Mike Grim? Laatstgenoemde keepte in het door Jong Almere City FC verloren degradatieduel met Huizen, dus Pistoor lijkt me dan logischer.

Roy Pistoor idd, maar Pistoor en Grim kunnen het niveau bij lange na niet aan. Ajax uit is sws al lastig, maar nu al helemaal. Wordt denk ik vooral tegenhouden en loeren op de counter.

Nog nooit naar een uitwedstrijd tegen een belofteteam geweest, maar morgen toch wel gaan. Best een belangrijke pot.
 

Unregistere

Well-known member
Wel een geinig ventje, Pistoor. Op twitter retweet hij regelmatig berichten waarin staat dat hij een redding heeft verricht. Mooie dingen.
 

Unregistere

Well-known member
Nou ja, misschien stijgt hij vanavond boven zichzelf uit, je weet maar nooit!

Keep the faith zou Jon Bongiovi zeggen.
 

De Groene Scout

Well-known member
De Graafschap moet denk ik nog maar een extra assistentje ritselen.
Tjonge jonge, zelfs Jong Utrecht is al te veel gevraagd.
 
Bovenaan