Jupiler League: Speelronde 22

JMD

Well-known member
De Graafschap moet denk ik nog maar een extra assistentje ritselen.
Tjonge jonge, zelfs Jong Utrecht is al te veel gevraagd.

Al 12 duels buiten Doetinchem zonder zege (dit seizoen dus nog nooit buitenshuis gewonnen), zelfs Achilles staat pas op 9 uitduels op rij zonder zege.

De vloek van Sjaak Swart? ;)
 

SanMark.

Well-known member
Zeefuik boort mij even 500 euro door de neus met een blunder en een veroorzaakte strafschop .
 

fr-keff

Active member
Was gezellig gisterenavond in de Galgenwaard... Jezus als je de avond daarvoor nog in de Kuip zit is het een hele omschakeling... :cab: Ik denk dat De Graafschap geluk mag hebben dat Achilles dit seizoen zo slecht is. Anders sta je volgend seizoen in de 2de divisie.
 

Ceephax

New member
Valt toch wel mee? Volgens mij is dat hele elftal onder de 21 jaar.

Met de huidige regelgeving hebben de beloften zo'n 50/60 spelers tot hun beschikking, dat is ook niet helemaal eerlijk natuurlijk. Hoogste tijd voor vaste selectie's. :duim:
 

almere036

Member
stelling Jong Ajax: Krul, Zeefuik, de Ligt, Bergsma, Savastano, Serero, Bay, Dankerlui, Walian, de Jong, Mazraoui #dboaja

Opstelling #JongAjax: Alblas, Tete, Zeefuik, Riedewald, Dankerlui, Eiting, Mazraoui, De Jong, Van de Beek, Cassierra, Nouri #jajalm


Vrijdag en maandag. Tja.

Helemaal ziek getikt, maar ook aan jezelf te danken. Iedereen was te laf om druk te zetten.

Werd nog bijna een zieke comeback, 5-4 had je MOETEN maken, enorme kansen MacDonald en van der Water, maar het mocht helaas niet zo zijn. Was ook niet verdiend geweest, wel leuk.

Tenminste geprobeerd het beste ervan te maken. Na de 5-1 zingen dat Ajax voetballes krijgt en het Almeers kwartiertje.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat is nou ook weer niet heel erg dag en nacht verschil. Het is logisch dat er verschillende spelers speeltijd krijgen gezien de grote hoeveelheid talenten en er een deel ook gewoon in het eerste of de A1 speeltijd meepakt. Ajax zal ook niet snel tegen leeftijdsgrenzen aanlopen gezien de meeste spelers van het eerste onder de de 23 zijn of een basisplaats hebben.
 

Unregistere

Well-known member
stelling Jong Ajax: Krul, Zeefuik, de Ligt, Bergsma, Savastano, Serero, Bay, Dankerlui, Walian, de Jong, Mazraoui #dboaja

Opstelling #JongAjax: Alblas, Tete, Zeefuik, Riedewald, Dankerlui, Eiting, Mazraoui, De Jong, Van de Beek, Cassierra, Nouri #jajalm


Vrijdag en maandag. Tja.

Helemaal ziek getikt, maar ook aan jezelf te danken. Iedereen was te laf om druk te zetten.

Werd nog bijna een zieke comeback, 5-4 had je MOETEN maken, enorme kansen MacDonald en van der Water, maar het mocht helaas niet zo zijn. Was ook niet verdiend geweest, wel leuk.

Tenminste geprobeerd het beste ervan te maken. Na de 5-1 zingen dat Ajax voetballes krijgt en het Almeers kwartiertje.

Pistoor had dus niet de avond van zijn leven of wel?
 

almere036

Member
Maandag weer een voorbeschouwing, geen tijd gehad voor vandaag en over 2 uurtjes alweer naar Ehv toe voor een belangrijke pot!
 
Bovenaan