Jupiler League: Play offs Promotie/Degradatie!

JMD

Well-known member
Dan is het dubbel huilen als negen maanden later jouw kind eruit komt.

Jep. We kunnen wel stellen dat JMD zwaar in de shit zit.

Een cursusje bij gevegt volgen kan geen kwaad in het geval hij met een bezoekje wordt vereerd.

Ik vind het vooral zorgwekkend dat hij blijkbaar elke week een ander vriendinnetje heeft. Wie weet heeft hij inmiddels al een dozijn kinderen rondlopen.

JMD zit iig wel in een bepaalde routine. Nu snap ik wel waarom docenten meer moeten verdienen.

Dank voor jullie medeleven... :)
Maar ik mag dan wel een hoop vriendinnen hebben, maar ik heb met geen van hen een relatie. Lekker rustig. :p


Rust overigens in Almere, 0-0. Vlak voor rust schoot Roda nog op de lat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dank voor jullie medeleven... :)
Maar ik mag dan wel een hoop vriendinnen hebben, maar ik heb met geen van hen een relatie. Lekker rustig. :p


Rust overigens in Almere, 0-0. Vlak voor rust schoot Roda nog op de lat.

Dat is dan ook het probleem. Geen relatie, maar wel een hoop SOA?s en ukkies.
 

Friesland

Well-known member
Geen doelpunten in Almere vanavond. Goede uitgangpositie voor Roda JC, maar ook geen slechte uitgangspositie voor Almere City. In deze opzet is thuis 0-0 spelen is bijna net een overwinning, het betekent namelijk dat 0-0 verlenging betekent en dat je bij ieder ander gelijkspel door bent op basis van uitdoelpunten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Geen doelpunten in Almere vanavond. Goede uitgangpositie voor Roda JC, maar ook geen slechte uitgangspositie voor Almere City. In deze opzet is thuis 0-0 spelen is bijna net een overwinning, het betekent namelijk dat 0-0 verlenging betekent en dat je bij ieder ander gelijkspel door bent op basis van uitdoelpunten.

Almere staat gewoon 0-0 voor.
 

Joost

Well-known member
Gelukkig hebben jullie er ook weinig woorden aan vuil gemaakt. Eerste kwartier ging het nog wel, daarna was Almere bijna een half uur een stuk beter, totdat Roda op de lat schoot vlak voor rust.

Na de pauze stond Roda beter en wist Almere het initiatief niet meer te pakken. Gnjatic miste op een paar meter de grootste kans van de wedstrijd waardoor het 0-0 bleef, wel een terechte uitslag.
 

almere036

Member
Gelukkig hebben jullie er ook weinig woorden aan vuil gemaakt. Eerste kwartier ging het nog wel, daarna was Almere bijna een half uur een stuk beter, totdat Roda op de lat schoot vlak voor rust.

Na de pauze stond Roda beter en wist Almere het initiatief niet meer te pakken. Gnjatic miste op een paar meter de grootste kans van de wedstrijd waardoor het 0-0 bleef, wel een terechte uitslag.

Ff een schone onderbroek nodig na die gigantische kans van Roda in de 2e helft, maar verder hield almere prima stand. Eerste helft was sowieso voor Almere, 2e helft voor Roda. Zal in Kerkrade wel 3/4-0 worden, maar voor ons is het nu al een mooi seizoen.
 

Batigoal

Well-known member
Overigens vind ik het een gevaarlijke uitslag voor Sparta. Ze krijgen op Het Kasteel zeker ??n goal tegen, dus dat zal een spannende wedstrijd worden. Dordt vind ik ook wel leuk, maar 10 keer liever heb ik Sparta in de Eredivisie. De winnaar moet in de volgende ronde tegen de winnaar van Telstar-De Graafschap of Emmen-NEC?
 
Bovenaan