Jupiler League: Play offs Promotie/Degradatie!

Batigoal

Well-known member
Winnaar van Sparta-Dordrecht moeten tegen winnaar Emmen-NEC.

Dank.

Begrijp van de berichten op Twitter dat er gisteren bij Dordt de nodige stadionverboden van andere clubs uit de regio op de tribune zaten die aan het provoceren waren en o.a. vuurwerk gooiden. Geldt er dan geen landelijk stadionverbod?
 

Pascallovic

Well-known member
Dank.

Begrijp van de berichten op Twitter dat er gisteren bij Dordt de nodige stadionverboden van andere clubs uit de regio op de tribune zaten die aan het provoceren waren en o.a. vuurwerk gooiden. Geldt er dan geen landelijk stadionverbod?
Als Ajax mij een stadionverbod oplegt omdat ik mij in de Arena misdragen heb. Dan kan ik mij voorstellen dat ik bij FC Dordrecht - Sparta wel binnenkom.
 

Forza AZ

Well-known member
Als Ajax mij een stadionverbod oplegt omdat ik mij in de Arena misdragen heb. Dan kan ik mij voorstellen dat ik bij FC Dordrecht - Sparta wel binnenkom.

Zelfs al zou je een landelijk stadionverbod hebben, dan kan ik me voorstellen dat dat bij andere clubs niet of nauwelijks te controleren is. Ze kunnen moeilijk bij iedere club aan alle stewards een lijst met foto's geven van alle stadionverboden in heel Nederland, en dan nog is dat moeilijk te handhaven.
 

JMD

Well-known member
De Telstarsupporters moeten zondag a.s. met een buscombi naar Doetinchem. Dit n.a.v. de ongeregeldheden van gisteren.
 

zwammy

Well-known member
Dus een vriendschapsband opgebouwd na een noodlottig ongeval weer een knauw gekregen door een dwaas de zo nodig moest provoceren. Dat is dan wel weer jammer.
 

Abubakari

Well-known member
Provoceren door een tattoo te laten zien. Als mensen daarom als gefrustreerd worden.

Normale mensen niet, maar bij elke club zitten frusto's die op tilt gaan bij een vlagje, sjaal, shirt of tattoo van de rivaal. Dat zijn ook de mensen waardoor je in een uitvak moet zitten en niet tussen elkaar voetbal kan kijken. In het betaalde voetbal dan. Daarom ga ik ook naar het amateurvoetbal, daar kan het wel gewoon. Juichen als je club scoort zonder boze blikken of een tik oppe bek.

Maar goed, de realiteit is natuurlijk ook gewoon dat je provoceert als je Ajax hoolies je Feyenoord tattoo laat zien. Net zoals het provocatief is om in de Kuip in een Ajax shirt te gaan zitten. Of met een Fean vlaggetje op MI te gaan staan. Je daar over verbazen is na?ef.
 

Janssen

Well-known member
Jupiler League: Play offs Promotie/Degradatie!

Graafschap al vrij snel op een 5-3 voorsprong.
 
Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
Flikker toch eens op met die totaal stand. Sinds wanneer is die meuk hier. Gewoon de stand van vandaag. Iedere boerenlul weet wat het donderdag geworden is.
 

Friesland

Well-known member
Telstar komt in de score van vandaag terug tot 2-1, maar in de totaalstand leidt De Graafschap nog altijd met 4-4, vanwege de uitdoelpunten.
 
Bovenaan