Jupiler League: Play offs Promotie/Degradatie!

Unregistere

Well-known member
De wedstrijd Dordt - Sparta leefde toch best wel, merkte ik vanmiddag. Was behoorlijk druk, al ver voor de wedstrijd. Normaal gesproken moet Sparta het na dit resultaat thuis wel af kunnen maken, maar goed, bij Dordt wijzen ze uiteraard naar het wonder van Leeuwarden.

Fraai eigen doelpunt van Spierings...

En leuk dat Halil Dervisoglu bij zijn debuut in het eerste elftal direct een assist aflevert. Wat een jaar maakt die jongen tot nu toe door!
 

JMD

Well-known member
Als dit klopt is dit wel vervelend voor de Telstar en Graafschapsupporters...

En hoezo is het laten zien van een tattoo provocerend? (tenzij er natuurlijk iets op had gestaan dat provocerend was, maar een Feyenoordlogo lijkt me niet provocerend)
 

JMD

Well-known member
En we gaan zo beginnen met de laatste van de 4 duels...

Geen idee voor wie ik moet hupsen, ik wil beide eigenlijk niet in de eredivisie...

Hups mooie wedstrijd dan maar!
 

Maasveld

Well-known member
Als dit klopt is dit wel vervelend voor de Telstar en Graafschapsupporters...

En hoezo is het laten zien van een tattoo provocerend? (tenzij er natuurlijk iets op had gestaan dat provocerend was, maar een Feyenoordlogo lijkt me niet provocerend)
Je hebt het we over Ajacieden.
 

zwammy

Well-known member
Als dit klopt is dit wel vervelend voor de Telstar en Graafschapsupporters...

En hoezo is het laten zien van een tattoo provocerend? (tenzij er natuurlijk iets op had gestaan dat provocerend was, maar een Feyenoordlogo lijkt me niet provocerend)

Wat ben je toch schattig.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Jupiler League: Play offs Promotie/Degradatie!

Ik vind het vooral zorgwekkend dat hij blijkbaar elke week een ander vriendinnetje heeft. Wie weet heeft hij inmiddels al een dozijn kinderen rondlopen.

JMD zit iig wel in een bepaalde routine. Nu snap ik wel waarom docenten meer moeten verdienen.
 
Bovenaan