Jupiler League: Play offs Promotie/Degradatie!

almere036

Member
Hoe zit het met de plannen voor dat nieuwe stadion? Hoe groot wordt het? En komt het alsnog als jullie niet promoveren?

Is nog niet openlijk gepubliceerd, maar de plannen zijn er iig om volgend seizoen dan direct in het nieuwe stadion te kunnen spelen. Geen idee hoe ze dat zo snel willen realiseren. Zal plaats bieden aan 7500-8500 man en alleen bij promotie.

Onder Jack de Gier heb ik Almere City wel weten te waarderen. Ik denk wel dat Roda JC 2 maatjes te groot is, maar ik heb wel idee dat Almere City op de goede weg is. Met de financi?n zit het geloof ik ook wel goed toch?

Roda is veel beter, maar het kan raar lopen in de Play-offs. Dit seizoen viel wat tegen door het wegvallen van belangrijke spelers, maar net op tijd in vorm geraakt gelukkig.

Qua financi?n hoeft Almere zich idd geen zorgen te maken, vooral door Vincent Janssen(+/- 2.5mill) en eigenaar Lesley Bamberger(E.v. van circa 1 miljard). De businessclub moest daarnaast het afgelopen jaar 3x worden uitgebreid.
 

Abubakari

Well-known member
Als Roda JC denkt dat het wel goed zal komen omdat het aan het eind van het seizoen zo goed ging dan zou het nog wel eens verkeerd kunnen gaan. Denk toch dat ze er bij Roda wel eens te makkelijk over kunnen gaan denken, tikje overmoedig en met de hakken over de sloot, of net niet over de sloot.
 

Joost

Well-known member
Als Roda JC denkt dat het wel goed zal komen omdat het aan het eind van het seizoen zo goed ging dan zou het nog wel eens verkeerd kunnen gaan. Denk toch dat ze er bij Roda wel eens te makkelijk over kunnen gaan denken, tikje overmoedig en met de hakken over de sloot, of net niet over de sloot.

Ik ben ook helemaal niet zo ongelukkig me de 2-3 nederlaag gisteren. Onze grootste valkuil is nonchalance op dit moment.
 

Joost

Well-known member
Wat ik mij dan weer wel afvraag is waarom je mee zou doen of een bekertoernooi zou organiseren zonder dat je als winnaar een beker krijgt.

De werkelijke reden weet ik niet maar je kunt wel stellen dat die reservecompetitie momenteel een ondergeschoven kindje is. Dat zag je vooral in dat gedoe met RKC aan het begin van het seizoen. Ik heb recent ook navraag gedaan hoe het nu zit met die p/d regeling maar daar waren ze zelf ook nog niet uit.

Dat er naast de competitie ook een bekertoernooitje is, dat is enkel om het aantal wedstrijden wat op te hogen.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Dat het een ondergeschoven kindje is, is duidelijk. Maar desnoods koop je voor € 10 een bekertje bij je plaatselijke sportprijzenwinkel en geef je die aan de winnaar. Als er iets tastbaars is lijkt me dat toch leuker...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Precies. Als het enkel om het aantal wedstrijden gaat, kun je beter meer keer tegen elkaar spelen in de competitie.
 

Pascallovic

Well-known member
Dat het een ondergeschoven kindje is, is duidelijk. Maar desnoods koop je voor € 10 een bekertje bij je plaatselijke sportprijzenwinkel en geef je die aan de winnaar. Als er iets tastbaars is lijkt me dat toch leuker...
Dat dus. Dat het niet het meest aansprekende toernooi is waar je prioriteit aan geeft snap ik. Maar als je het toch organiseert, zorg dan dat er een beker is om aan de winnaar te geven. Dat hoeft geen drol te kosten.
 

Unregistere

Well-known member
Dordt moet het morgen tegen Sparta wederom stellen zonder doelman Bryan Janssen, dus Menno Bergsen mag bewijzen of hij het nogmaals kan. Verder staan er vraagtekens achter de namen van de aanvallers Jeremy Cijntje en Andreias Calcan.
 

Forza AZ

Well-known member
Heeft Telstar nou extra tribunes bijgebouwd?

??n extra tribune achter het doel waar de laatste tijd reclame spandoeken lagen. Achter het andere doel staat al sinds een aantal jaar een tribune voor de uitsupporters.

Edit: Er is zo te zien ook voor de uitsupporters nog een extra stuk tribune bijgebouwd.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Zo hee, het is natuurlijk een flinke verdedigingsfout, maar Platje maakt dit wel heel fraai af... 1-0 Telstar
 
Bovenaan