Ik kan niet antwoorden op je PM, je inbox is vol.
Bij deze leeggemaakt!
Ik kan niet antwoorden op je PM, je inbox is vol.
Hoe zit het met de plannen voor dat nieuwe stadion? Hoe groot wordt het? En komt het alsnog als jullie niet promoveren?
Onder Jack de Gier heb ik Almere City wel weten te waarderen. Ik denk wel dat Roda JC 2 maatjes te groot is, maar ik heb wel idee dat Almere City op de goede weg is. Met de financi?n zit het geloof ik ook wel goed toch?
Als Roda JC denkt dat het wel goed zal komen omdat het aan het eind van het seizoen zo goed ging dan zou het nog wel eens verkeerd kunnen gaan. Denk toch dat ze er bij Roda wel eens te makkelijk over kunnen gaan denken, tikje overmoedig en met de hakken over de sloot, of net niet over de sloot.
Plus dat blijkbaar de beloften finale van maandag belangrijker is, want we dachten we zijn toch wel door....
Zelfs de KNVB vond het niet belangrijk genoeg om aanwezig te zijn en voor een beker te zorgen om uit te reiken.Plus dat blijkbaar de beloften finale van maandag belangrijker is, want we dachten we zijn toch wel door....
De KNVB zegt intussen dat het al drie jaar zo gaat.
Zo is het ook. Staat zelfs in de reglementen. Gehuil om niks dus.
Wat ik mij dan weer wel afvraag is waarom je mee zou doen of een bekertoernooi zou organiseren zonder dat je als winnaar een beker krijgt.
Dat dus. Dat het niet het meest aansprekende toernooi is waar je prioriteit aan geeft snap ik. Maar als je het toch organiseert, zorg dan dat er een beker is om aan de winnaar te geven. Dat hoeft geen drol te kosten.Dat het een ondergeschoven kindje is, is duidelijk. Maar desnoods koop je voor € 10 een bekertje bij je plaatselijke sportprijzenwinkel en geef je die aan de winnaar. Als er iets tastbaars is lijkt me dat toch leuker...
De afgelopen vijf jaar is er geen bekertoernooi voor beloften geweest...De KNVB zegt intussen dat het al drie jaar zo gaat.
Heeft Telstar nou extra tribunes bijgebouwd?