Jupiler League: Play offs Promotie/Degradatie!

Bernardo

Well-known member
Blom floot uitstekend. E?n beslissing klopte niet en dat was die penalty maar dat kun je vooral de assistent verwijten.

Heb dat moment met Houtkoop (?) nog niet teruggezien. Dat moet nog. Leek in stadion vanaf mijn plek een penalty. Die 1-3 via de penalty was natuurlijk wel een cruciale fout weer, onbegrijpelijk dat in deze ronde van play offs er geen video scheidsrechter is.

Verder heeft Cambuur dit gewoon aan zichzelf te wijten, sta je met rust 1-0 voor en is er helemaal niks aan de hand. Geef je de wedstrijd gewoon in een kleine 20 minuten helemaal weg. TS gaat mijn inziens ook niet vrijuit, als je hele week aangeeft we zijn er nog niet,gaan met sterke opstelling spelen en je wisselt toch 4 spelers , geef je toch een verkeerd signaal af. Plus dat blijkbaar de beloften finale van maandag belangrijker is, want we dachten we zijn toch wel door....
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Als je uit met 1-4 wint, dan snap ik echt wel dat Hake zegt: Ik start met 4 anderen met het oog op de verwachte halve finale. Dit is echt zo'n wedstrijd die je misschien ??n of twee keer in je leven meemaakt.
 

Unregistere

Well-known member
Briljant. Die heeft morgen twintig aanbiedingen op zak.

Zal vast wel meevallen hoor, staat niet echt bekend als een groot talent. Niet voor niets nog contractloos natuurlijk. Maar wel erg leuk voor hem ?n Dordt. Had niemand meer verwacht, ze waren al met een kleinere groep afgereisd dan normaal gesproken het geval is.
 

Bernardo

Well-known member
Cambuur :eek:mg:

Het blijft toch wel een soort tragische Griekse opera altijd

Cambuur en play offs is gewoon geen succes....alleen maar trauma's.

Cambuur - Roda 2009 penalty's..
Zwolle - Cambuur 2011 penalty's....
VVV - Cambuur 2012 4-3 in de blessuretijd
Cambuur - MVV 2017 1-2 blessuretijd...

En nou het debacle van gisteren....
 

Batigoal

Well-known member
Had Bernardo toch gelijk dat als ik ging "hupsen" Dordt (of Sparta) zou verliezen. Bedankt voor de attentie. Nu heb ik niet gehupst en dus won Dordt. :duim:
 

almere036

Member
Ouch.

2v5om.png
 

Deathprod

Well-known member
180506-Schema-Jupiler-Play-offs.jpg


Ik verwacht dat Roda zich wel gaat handhaven in de Eredivisie. Als NEC het snel op de rit weet te krijgen zie ik die wel een kans hebben tegen Sparta.
 

almere036

Member
Pff nog 3 dagen, worden 3 hele lange dagen.

Kans op promotie is natuurlijk nog geen 5%, maar je weet maar nooit. Kijk naar Cambuur - Dordt.

Promotie zou zo veel betekenen voor Almere Zou een hoop supporters aantrekken die dan hopelijk blijven plakken. Maar het belangrijkste is het nieuwe stadion dat direct gebouwd gaat worden. Geeft de club een veel betere uitstraling, samen met de overgang naar natuurgras. Zal ongeveer even groot worden als het stadion van Den Bosch/MVV.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Pff nog 3 dagen, worden 3 hele lange dagen.

Kans op promotie is natuurlijk nog geen 5%, maar je weet maar nooit. Kijk naar Cambuur - Dordt.

Promotie zou zo veel betekenen voor Almere Zou een hoop supporters aantrekken die dan hopelijk blijven plakken. Maar het belangrijkste is het nieuwe stadion dat direct gebouwd gaat worden. Geeft de club een veel betere uitstraling, samen met de overgang naar natuurgras. Zal ongeveer even groot worden als het stadion van Den Bosch/MVV.

Hoe zit het met de plannen voor dat nieuwe stadion? Hoe groot wordt het? En komt het alsnog als jullie niet promoveren?
 

Batigoal

Well-known member
Onder Jack de Gier heb ik Almere City wel weten te waarderen. Ik denk wel dat Roda JC 2 maatjes te groot is, maar ik heb wel idee dat Almere City op de goede weg is. Met de financi?n zit het geloof ik ook wel goed toch?
 
Bovenaan