Jupiler League: Play offs Promotie/Degradatie!

Friesland

Well-known member
Die strafschop van Crowley, echt ongelooflijk. En wat was Cummins aan het doen bij die tweede strafschop van Dordrecht?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Hahahahaha. :heinz:

Hele week in interviews alleen maar over Sparta praten en dan dit. Genot!
 

Abubakari

Well-known member
Ja sorry hoor, maar dat is gewoon de schuld van Friesland met zijn verwarrende tussenstanden.

Tsja, typisch Cambuur.

Ik moest om 21.45 naar mijn werk, 1-0 voor. Kijk ik net... 1-4 aet met een sterretje bij Dordt.:cab: Ongelooflijk... Dit kan maar bij ??n club.
Nou ja, wat ik zeg, typisch Cambuur.
Wel jammer, had wel zin om naar Cambuur-Sparta te gaan. Nou ja, dan donderdag maar naar Mamio-Loppersum, ook een mooie kraker en Mamio speelt in hetzelfde tenue als Cambuur, dus maakt ut uut juh...

En inderdaad Max, spannend. :D
 

Maasveld

Well-known member
Wat is dat toch tegenwoordig toch met dat armen over elkaar en boos kijken als je hebt gescoord/gewonnen?
 

almere036

Member
Wat een vervelend figuur die Van de Water.

Wilt een beetje het mannetje zijn idd. Maar h?, hij gaat Almere een paar ton opleveren dus iedereen accepteert het maar even.

Fucking halve finales, en dat na zo'n dramatisch seizoen. 75 minuten lang billenknijpen, maar de ontlading erna was het waard.

Overwinning iets te goed gevierd, tijd om eens te slapen
 

zwammy

Well-known member
Neuh, NAC had geluk door een handsbal van Cyriel wat de 2-2 in Volendam betekende en een gruwelijke heksenketel wat er voor zorgde dat we met hangen, wurgen, vrouwen, kinderen, muizen en olifanten eerst met 1-0 wonnen van NEC. Uit was het wel een masterclass, maar dat kwam vooral door een vroege pingel.
 
Bovenaan