Jupiler League: Play offs Promotie/Degradatie!

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Op een dinsdag 18:30 met een verplichte buscombi naar Maastricht... 15:00 vertrekken, dat wordt een vrijwel leeg uitvak dus. Onhaalbaar voor 95%

Lekker supporters-onvriendelijke tijden weer... Waarom niet gewoon allebei om 20.00 uur? Hoeveel mensen zullen nou werkelijk beide wedstrijden op TV willen kijken? Mensen die in MVV - Almere ge?nteresseerd zijn, zullen over het algemeen weinig geven om Dordrecht - Cambuur en andersom. Desnoods kan je er nog eentje woensdag laten spelen, dat past in het schema met de 2e wedstrijd op zaterdag.
 

Bernardo

Well-known member
Halve finales zijn helemaal bizar, donderdag 12:30,14:30,16:45 en 20.00. En zondag het zelfde :eek:mg:
 

Joost

Well-known member
Halve finales zijn helemaal bizar, donderdag 12:30,14:30,16:45 en 20.00. En zondag het zelfde :eek:mg:

Zo heel gek vind ik die tijden niet. Het betreft enkel de halve finales dus niemand heeft erna nog niets gewonnen.
Donderdag is dan ook nog hemelvaartsdag.
 

Bernardo

Well-known member
Matchday! Hopelijk een goed resultaat pakken vandaag,dan moeten we het thuis gewoon afmaken.
 

almere036

Member
Ja en? Wij hebben vanavond om 19u een huldiging, denk je dat we daar zin in hebben?

Haha ja oke, excuus. Sommigen hebben het zwaarder dan ons.

Lekker supporters-onvriendelijke tijden weer... Waarom niet gewoon allebei om 20.00 uur? Hoeveel mensen zullen nou werkelijk beide wedstrijden op TV willen kijken? Mensen die in MVV - Almere ge?nteresseerd zijn, zullen over het algemeen weinig geven om Dordrecht - Cambuur en andersom. Desnoods kan je er nog eentje woensdag laten spelen, dat past in het schema met de 2e wedstrijd op zaterdag.

Geen idee, blijkbaar vindt Fox het blijkbaar om 5.000 kijkers meer te hebben over ??n dag..

Je kunt bij MVV toch gewoon kaartjes voor het thuisvak kopen?

Ik ben niet zo van het thuisvak, een beetje stil op je stoel zitten is niks voor mij.



Zo maar eens richting Almere City om daar de wedstrijd te kijken in de kantine. Ik was verrassend genoeg niet de enige die 15:00 op een dinsdag niet red, dus heeft de club de kantine opengegooid.
 
Bovenaan