Is dit waar Bernardo het over had? Dat is wel heel treurig ja.
Poeh poeh.
Als het ze te warm is in de dugout hadden ze om een bankje ernaast kunnen vragen.
Is dit waar Bernardo het over had? Dat is wel heel treurig ja.
De jankberichten uit Maastricht zijn wel heerlijk om te lezen.
Als ik die moet geloven heeft MVV Roda helemaal zoekgetikt in twee wedstrijden.
Het blijft toch Maastricht he.De jankberichten uit Maastricht zijn wel heerlijk om te lezen.
Als ik die moet geloven heeft MVV Roda helemaal zoekgetikt in twee wedstrijden.
Het werd gisteren wel duidelijk dat de videoref scheidsrechters onzeker maakt. Blom die drie keer het spel stil legt om zijn beslissingen te checken.
Eigenlijk moeten ze van die twee clubs, ??n grote club maken.
Eigenlijk moeten ze van die twee clubs, ??n grote club maken.
Is toch zielig voor Fortuna?
Dat is een sfeergroepje met petjes en sjaaltjes.
Ik neem aan het tweede. Het zijn stiekeme fanboys van Ajax.En kijken ze zo boos omdat Fortuna thuis weer eens met 0-3 van Telstar heeft verloren of willen ze gewoon stoer overkomen?
En kijken ze zo boos omdat Fortuna thuis weer eens met 0-3 van Telstar heeft verloren of willen ze gewoon stoer overkomen?
Dat laatste lijkt mij, want Ajax heeft ook zo'n clubje.
Ah, de "ja maar Ajax reflex". Blijf toch eens ontopic mensen ipv altijd en overal over Ajax te beginnen.Ik neem aan het tweede. Het zijn stiekeme fanboys van Ajax.
Dat wil ik wel geloven, ongekende prestaties. Maar heeft iemand ze toen de uitslag even vertelt? Want meestal staan ze toch gearmd met de rug naar het veld de Italiaanse polonaise te doen?Na de 3-0 tegen Cambuur en 5-2 tegen Jong Ajax waren ze hartstikke vrolijk.