Jupiler League: Play offs Promotie/Degradatie!

Abubakari

Well-known member
Maar daar zitten die Tifosi types toch niet?
Daarnaast ging het over Fortuna Sittard, dus dat heeft niks met Ajax te maken.
 

Jozsef

New member
Maar daar zitten die Tifosi types toch niet?
Daarnaast ging het over Fortuna Sittard, dus dat heeft niks met Ajax te maken.

Wat vind jij eigenlijk van die aansteller met die megafoon? Tenslotte moeten 50.000 man (waarvan 1000 vrijwillig) dat gejengel en geschreeuw 90 minuten aanhoren.
 

Abubakari

Well-known member
Ik heb even gemist dat Fortuna Sittard de play-offs hadden gehaald. Wat hebben ze gemaakt?
Hebben ze ook niet, maar Makanaky had medelijden met Fortuna Sittard en toen kwamen ze in dit topic tevoorschijn.

Maar zullen we maar weer eens stoppen met elkaar vliegen afvangen?

Wat vind jij eigenlijk van die aansteller met die megafoon? Tenslotte moeten 50.000 man (waarvan 1000 vrijwillig) dat gejengel en geschreeuw 90 minuten aanhoren.
Echt wat een ongelooflijke aandachtshoer moet dat zijn met holle geblaat. Ik hoor hem nu niet meer zo vaak, maar in het begin van het seizoen wel en dat was dan ook nog in wedstrijden waarin Ajax 5 punten liet liggen tegen Roda en Willem II.
Stadionverbod en die roeptoeper zo ver mogelijk zijn reet in schoppen en dan ben ik weer mild.

Maar goed, ontopic mahl wieder. :duim:
 

Pascallovic

Well-known member
Wellicht wel eerder.

Uiteraard werd het busje weer opgewacht door de boze supporters. Wat ik zo links en recht meekrijg is dat ze helemaal klaar zijn met de 'laptop'.

Nu moet ik ook zeggen dat ik heel weinig in deze man zie. Hij zal vast kwaliteiten hebben die voor een hoofdtrainer handig zijn, maar hij heeft ook heel veel niet.
 

Unregistere

Well-known member
FC Dordrecht zal het in de nacompetitie doen zonder Robert Mutzers. De aanvaller is op non-actief gesteld omdat hij gisteren heeft gespuugd naar trainer De Nooijer, die hem wisselde na de vroege rode kaart van Julius Bliek.
 

Maasveld

Well-known member
Om Lijnders nu al af te schrijven lijkt me wel erg vroeg. Hij had alleen nooit in het midden van het seizoen moeten instappen.
 

JMD

Well-known member
Wat ik zo links en recht meekrijg is dat ze helemaal klaar zijn met de 'laptop'.
'De laptop' was toch de bijnaam van een assistent-trainer bij Feyenoord, die ook wel eens even ad-interim als hoofdcoach (jaar of 10 geleden) op de bank zat?? Kan alleen even niet op zijn naam komen...
 
Bovenaan