Kampioen en gepromoveerd dus, gisteren werd de indeling bekend gemaakt:
Boekoel 2
EMS 2
F.C. Roerdalen 2
Horn 2
Linne 3
Oranje Blauw 3
SVC 2000 3
Slekker Boys 2
Sportclub Irene 7
Sportclub Leeuwen 2
VV GKC / RKHVC 2
Veritas 3
Vanuit mijn huis is Boekoel het dichtst bij met 25 kilometer...
Zijn het een beetje fatsoenlijk clubs Joost? Heb alleen wel eens tegen Leeuwen, SVC, Slekker Boys en Boekoel gespeeld.
Ik stond gisteren in de kantine van Slekker Boys en moest toen aan je denken Maasveld. Tussen al die Midden-Limburgse clubs stond plots SC Irene 7 op het bord met standen.
Daarmee is SC Irene de enige club uit jullie klasse waar ik nooit een wedstrijd zag. Er was echt veel goed aan Slekker Boys. Middenin het dorp, heggen rond het veld en een boom middenin. Mooie prijzenkast in de kantine, ouderwetse borden met standen en zelfs een prijslijst in de kantine die weggelopen was uit 1985.
Vriendelijke mensen ook maar gelukkig wel een drietal zeurende mannetjes die impliceerden dat er 11 Messi?s binnen de lijnen stonden. Voor een potje in de middenmoot/onderkant van de 5e klasse werd er ook heel erg behoorlijk gespeeld. Walburgia won een tikkeltje onverdiend met 0-2 waar een gelijkspel terecht zou zijn geweest.
Ik heb er ooit eens een artikel over gelezen maar Slekker Boys is een van de weinig clubs die geen teruglopende ledenaantallen heeft. Slek heeft slechts iets meer dan 1000 inwoners maar wel alle jeugdcategorien bezet, 4 seniorenteams, een dames en meisjesteam.