Jouw competitie

Joost

Well-known member
Op Slekker Boys, Vlodrop (Oranje Blauw'15) en de voorgangers van FC Roerdalen na overal geweest denk ik, maar dat is al 20/30 jaar geleden.
Bij EMS adviseerden ze altijd waardevolle spullen niet in de afgesloten kleedkamer achter te laten maar mee te nemen naar het veld.
Van Boekoel herinner ik me de heerlijk warme douche, maar dat kan ook komen omdat de enige keer dat ik er speelde het tegen het vriespunt was met regen en harde wind.

Bij Boekoel is het een flink eind wandelen van veld naar kleedkamer. Op SC Irene na ben ik overal geweest. Slek heeft een leuk terrein, middenin het dorp.
 

Maasveld

Well-known member
Vandaag een oefenwedstrijd gespeeld tegen DEV Arcen, waar Stan Valckx en Luc Nilis spelen. Bij Nilis zie je klasse er nog altijd vanaf. Schoot bijvoorbeeld een corner in 1 keer binnen. Hij was wel ontzettend vervelend binnen de lijnen. Overigens is FOX een docu aan het maken over Valckx, die kwamen vandaag filmen. De kans is dus aanwezig dat ik bijrolletje in die docu heb.
 

gevegt

Well-known member
Vandaag een oefenwedstrijd gespeeld tegen DEV Arcen, waar Stan Valckx en Luc Nilis spelen. Bij Nilis zie je klasse er nog altijd vanaf. Schoot bijvoorbeeld een corner in 1 keer binnen. Hij was wel ontzettend vervelend binnen de lijnen. Overigens is FOX een docu aan het maken over Valckx, die kwamen vandaag filmen. De kans is dus aanwezig dat ik bijrolletje in die docu heb.

Heb je ook een handtekening gekregen?
 

Maasveld

Well-known member
Haha dat is wel leuk!

Spelen jullie volgende week zondag ook?
Jep, tegen Kwiek (onze naaste belager van vorig seizoen). Ik geloof weer een uitwedstrijd.
Degelijke 3-4 overwinning.
Valkx is al bijna 60-tig

Welke klasse ?
DEV speelt 6de klasse, wij sinds dit seizoen 5de klasse. Reserve natuurlijk wel.
Heb je ook een handtekening gekregen?
Ik ben de beroerdste niet, Luc heeft dus een handtekening van mij gekregen.
 
Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Kampioen en gepromoveerd dus, gisteren werd de indeling bekend gemaakt:

Boekoel 2
EMS 2
F.C. Roerdalen 2
Horn 2
Linne 3
Oranje Blauw 3
SVC 2000 3
Slekker Boys 2
Sportclub Irene 7
Sportclub Leeuwen 2
VV GKC / RKHVC 2
Veritas 3

Vanuit mijn huis is Boekoel het dichtst bij met 25 kilometer...

Zijn het een beetje fatsoenlijk clubs Joost? Heb alleen wel eens tegen Leeuwen, SVC, Slekker Boys en Boekoel gespeeld.

Ik stond gisteren in de kantine van Slekker Boys en moest toen aan je denken Maasveld. Tussen al die Midden-Limburgse clubs stond plots SC Irene 7 op het bord met standen.

Daarmee is SC Irene de enige club uit jullie klasse waar ik nooit een wedstrijd zag. Er was echt veel goed aan Slekker Boys. Middenin het dorp, heggen rond het veld en een boom middenin. Mooie prijzenkast in de kantine, ouderwetse borden met standen en zelfs een prijslijst in de kantine die weggelopen was uit 1985.

Vriendelijke mensen ook maar gelukkig wel een drietal zeurende mannetjes die impliceerden dat er 11 Messi?s binnen de lijnen stonden. Voor een potje in de middenmoot/onderkant van de 5e klasse werd er ook heel erg behoorlijk gespeeld. Walburgia won een tikkeltje onverdiend met 0-2 waar een gelijkspel terecht zou zijn geweest.

Ik heb er ooit eens een artikel over gelezen maar Slekker Boys is een van de weinig clubs die geen teruglopende ledenaantallen heeft. Slek heeft slechts iets meer dan 1000 inwoners maar wel alle jeugdcategorien bezet, 4 seniorenteams, een dames en meisjesteam.
 

Susa

New member
Susa voetbalt na de knieoperatie tegenwoordig bij de 'veteranen''

Wat een weelde. 3 wedstrijden 9 doelpunten:duim:
 

zwammy

Well-known member
Susa voetbalt na de knieoperatie tegenwoordig bij de 'veteranen''

Wat een weelde. 3 wedstrijden 9 doelpunten :duim:

Ik ben ook weer begonnen na 12 jaar stilstaan. Ze hopen al dat NAC degradeert zodat ik elke zaterdag mee kan spelen. Fijne mannen :duim:
 
Bovenaan