Jouw competitie

Maasveld

Well-known member
Hier alles over jouw belevingen op de vroege zaterdag- en zondagmorgen.

Wij voetballen dit jaar tegen het 7de elftal van VVV '03. Dat is het studententeam van Fontys Venlo. Fontys is een sponsor van VVV en heeft afgedwongen dat het studententeam haar thuiswedstrijden in de Koel mag afwerken. Toch leuk om daar eens een keertje te ballen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik zie een 2-3 en een 3-3, verder alleen maar omkoopuitslagen :rumcolaa:
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik kan me een wedstrijd van Groene Ster 5 herinneren waar er gewoon niemand was, op de wisselspelers na. Was wel een koude regenachtige zondag in Haanrade, dus ja, het is ergens wel verklaarbaar.
 

Marinos

Well-known member
Hier in de buurt stond een thuis ploeg een keer met 6-0 voor in de rust. Komt de scheidsrechter de uit ploeg halen na rust bij de kleedkamer, waren de mannen allemaal gevlogen.
 

zwammy

Well-known member
Hebben ze in Limburg geen leven ofzo? je gaat toch niet naar een 8e elftal van een amateurclub kijken
 

zwammy

Well-known member
En bij groene ster 5 ook niet. Toen ik op gegeven moment bij RPC 5 speelde zaten zelfs de wisselspelers binnen
 

T.T.

New member
Een hoger team had weinig spelers. Ik bied aan wel mee te willen spelen en breek mijn jukbeen op drie plekken. Waarom loop ik de gekste blessures altijd op als ik met een ander team meespeel? Haha.
 
G

Gast

Guest
Een hoger team had weinig spelers. Ik bied aan wel mee te willen spelen en breek mijn jukbeen op drie plekken. Waarom loop ik de gekste blessures altijd op als ik met een ander team meespeel? Haha.

Auw! Dat zal wel even gejeukt hebben!
 

T.T.

New member
Dat verneem je wel even goed ja. Nadat ze het bot met een kleine operatie recht hebben gezet leverde het ook geen pijn meer op, dat is best vreemd. Een bot breekt op drie plaatsen, ze trekken hem recht en je hoeft daarna weinig tot geen pijnstillers meer te slikken omdat je er niets aan voelt.
 
Bovenaan