Jouw competitie

Maasveld

Well-known member
Lekker soapje bij ons. We staan 4 punten voor met nog 2 wedstrijden te spelen. Het team waar we aankomende zondag tegen spelen (TSC '04, onze buren) hebben vorige week aangegeven niet meer te spelen. Het bestuur weigert echter het team uit de competitie te halen. Wij hebben vorige week flink gepusht om het officieel te krijgen, maar niet gelukt. Afgelopen zaterdag gewonnen, TSC is zondag weer niet op komen dagen. Aangezien dat de 3de keer was, is het in principe over en sluiten en zijn wij kampioen. Ze zijn er echter nog altijd niet uitgehaald door de KNVB en vanavond spelen ze naar verluidt wel, maar met 5 spelers van het 1ste elftal. Geen idee wat ons zondag te wachten staat.
 

Joost

Well-known member
Lekker soapje bij ons. We staan 4 punten voor met nog 2 wedstrijden te spelen. Het team waar we aankomende zondag tegen spelen (TSC '04, onze buren) hebben vorige week aangegeven niet meer te spelen. Het bestuur weigert echter het team uit de competitie te halen. Wij hebben vorige week flink gepusht om het officieel te krijgen, maar niet gelukt. Afgelopen zaterdag gewonnen, TSC is zondag weer niet op komen dagen. Aangezien dat de 3de keer was, is het in principe over en sluiten en zijn wij kampioen. Ze zijn er echter nog altijd niet uitgehaald door de KNVB en vanavond spelen ze naar verluidt wel, maar met 5 spelers van het 1ste elftal. Geen idee wat ons zondag te wachten staat.

Zijn die eerste elftalspelers niet allang vastgespeeld?

En anders winnen jullie gewoon van Blerick, probleem opgelost.
 

Susa

New member
Ik moet stoppen met voetballen. Heb last van beginnende atrose in de rechterknie en het kost me nu altijd een dag of wat om te herstellen na een wedstrijd en dan zal altijd zo blijven. Zo af en toe een keer invallen veel meer zaal het niet worden.

Susa zit inmiddels op de racefiets.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik speel sinds vorige week bij de veteranen van NEC'92. Op zaterdagmiddag :duim:
 

Maasveld

Well-known member
Ik ga weer beginnen :duim:
Kun je er eindelijk voor zorgen dat je er een keertje bent met het Miniveldtoernooi. Vorige week overigens een interview met 1tje van ons geplaatst, haha.
Zijn die eerste elftalspelers niet allang vastgespeeld?

En anders winnen jullie gewoon van Blerick, probleem opgelost.
Bij TSC kan het allemaal. Voordeel is wel dat wij ze allemaal kennen, dus dan is het toch wat lastiger om zo iets te flikken. Een beetje duidelijkheid is echter wel fijn.
 

zwammy

Well-known member
Kun je er eindelijk voor zorgen dat je er een keertje bent met het Miniveldtoernooi. Vorige week overigens een interview met 1tje van ons geplaatst, haha.

Waar, in de RPC'er?

Ja, ze hadden me gevraagd. 15 jaar geleden maar techniek verleer je niet zo snel. Wel op oproepbasis want met 2 dwergen, wisselende diensten en NAC blijven er weinig zaterdagen over om nog te voetballen. Maar het toernooi kan nu niet meer fout gaan inderdaad :D
 

Maasveld

Well-known member
Waar, in de RPC'er?

Ja, ze hadden me gevraagd. 15 jaar geleden maar techniek verleer je niet zo snel. Wel op oproepbasis want met 2 dwergen, wisselende diensten en NAC blijven er weinig zaterdagen over om nog te voetballen. Maar het toernooi kan nu niet meer fout gaan inderdaad :D
Als het goed is wel ja, staat in ieder geval in de Facebook-groep van het toernooi.
 

Maasveld

Well-known member
Bij TSC kan het allemaal. Voordeel is wel dat wij ze allemaal kennen, dus dan is het toch wat lastiger om zo iets te flikken. Een beetje duidelijkheid is echter wel fijn.

Vanavond deden dus onder andere de topscorer van het 1ste en een geschorste speler mee...
 

Maasveld

Well-known member
Afgelopen donderdag kregen we te horen dat TSC en de KNVB hadden afgesproken dat ze de competitie zouden afmaken. Wat denk je zondag? Welgeteld 4 man. De aanvoerder van TSC gaf aan dat ze het op papier af wilden doen, maar het risico (geldboete + 3 punten in mindering) vonden we toch iets te groot. We hebben het kampioenschap maar gewoon gevierd, wij gaan in ieder geval niet meer tegen hun voetballen.
 

Maasveld

Well-known member
Kampioen en gepromoveerd dus, gisteren werd de indeling bekend gemaakt:

Boekoel 2
EMS 2
F.C. Roerdalen 2
Horn 2
Linne 3
Oranje Blauw 3
SVC 2000 3
Slekker Boys 2
Sportclub Irene 7
Sportclub Leeuwen 2
VV GKC / RKHVC 2
Veritas 3

Vanuit mijn huis is Boekoel het dichtst bij met 25 kilometer...

Zijn het een beetje fatsoenlijk clubs Joost? Heb alleen wel eens tegen Leeuwen, SVC, Slekker Boys en Boekoel gespeeld.
 

Joost

Well-known member
Echt grote tokkie-clubs zijn er daar sowieso niet. In principe vrijwel allemaal dorpsclubs op EMS en SVC 2000 na. EMS komt uit 't Veldj en dat is wel een echte volkswijk, EMS is ook een echte volksclub maar ik heb het nooit een vervelende vereniging gevonden, ben er een keer of 5 geweest. Ze hebben echt een karakteristieke kantine.

Veritas is de enige vervelende vereniging uit het rijtje maar dat komt ook omdat ik een bloedhekel aan die hele club heb.
 

Sensini

Active member
Op Slekker Boys, Vlodrop (Oranje Blauw'15) en de voorgangers van FC Roerdalen na overal geweest denk ik, maar dat is al 20/30 jaar geleden.
Bij EMS adviseerden ze altijd waardevolle spullen niet in de afgesloten kleedkamer achter te laten maar mee te nemen naar het veld.
Van Boekoel herinner ik me de heerlijk warme douche, maar dat kan ook komen omdat de enige keer dat ik er speelde het tegen het vriespunt was met regen en harde wind.
 
Bovenaan