Logisch, Friezen hebben niet zoveel met Nederland.Het is niet heel erg druk bij Jong Oranje in Leeuwarden.
Logisch, Friezen hebben niet zoveel met Nederland.Het is niet heel erg druk bij Jong Oranje in Leeuwarden.
Was ook maar 1 tribune open volgens mij.Het regent in het noorden ook al bijna 2 dagen onafgebroken en het is koud. Snap t wel.
Jong Oranje combineert de mooiste kansen bij elkaar maar weigert te schieten. En dus staat Israël voor.
Viel me vrijdag ook op, leek wel een breiclubje.Jong Oranje combineert de mooiste kansen bij elkaar maar weigert te schieten. En dus staat Israël voor.
Was de vorige lichting ook, dus de trainer lijkt mij niet best.Ik heb deze niet gezien maar de vorige wedstrijden was het ook al om te huilen. Geen beste lichting? Of geen beste Reiziger?
Een hele slechte bondscoach.Ik heb deze niet gezien maar de vorige wedstrijden was het ook al om te huilen. Geen beste lichting? Of geen beste Reiziger?
De vorige kwalificatie wonnen ze toch alles?Was de vorige lichting ook, dus de trainer lijkt mij niet best.
De vorige kwalificatie wonnen ze toch alles?
Ja maar bedoelde het EK.De vorige kwalificatie wonnen ze toch alles?
Lijkt me op basis van de wedstrijd tegen Israël niet zo lastig; daadkracht en doelgerichtheid. In de tweede helft was er een aanval waarbij al drie spelers de kans kregen om vanaf een plek op minder dan 12 meter van het doel te schieten maar steeds werd afgelegd. En verdedigend was het ook niet scherp.Daarom, en individueel doen de meeste spelers het bij hun clubs ook uitstekend. Clubs in competities die je hoger mag aanslaan dan de Israelische clubs. Dus wat is hier nu aan de hand? Zeg het maar. Bij clubvoetbal zie je clubs wekelijks langskomen en kun je vaak wel een inschatting maken waar het aan schort. Maar bij Jong Oranje? Dat het niet goed gaat is wel duidelijk maar om dat nu uitsluitend op de lichting, of op Reiziger te gooien vind ik ingewikkeld.
Haalden ze de halve finale toch?Ja maar bedoelde het EK.
Dan ben ik misschien in de war.Haalden ze de halve finale toch?