Jonge Oranjes

Abubakari

Well-known member
Het regent in het noorden ook al bijna 2 dagen onafgebroken en het is koud. Snap t wel.
Was ook maar 1 tribune open volgens mij.

Gister was het droog, vandaag inderdaad non stop regen. Ik had twee kaarten gekocht en was er met de kleinzoon van mijn broer. Die vond het erg leuk. Als ik geweten had wat voor weer het vandaag was had ik die kaartjes niet gekocht. En als ik niet iemand zwaar teleurgesteld had als ik deze alsnog had geskipt was ik alsnog thuisgebleven. Maar goed, als je alles vantevoren weet…
.

Wedstrijd was niet veel soeps, slordig en ongeïnspireerd, terwijl dit eigenlijk al do or die was.
Ergste was de muziek, niet alleen ongelooflijke kutmuziek maar ook nog snoeihard. Daar doe je dus niemand een plezier mee, maar schijnbaar is dat niet zo belangrijk. Ben ook een paar keer in Veendam naar Oranje o19 geweest, was een stuk leuker dan vanavond. Drukker ook.

Laatst bewerkt:

erka

Well-known member
Ik heb deze niet gezien maar de vorige wedstrijden was het ook al om te huilen. Geen beste lichting? Of geen beste Reiziger?

erka

Well-known member
De vorige kwalificatie wonnen ze toch alles?

Daarom, en individueel doen de meeste spelers het bij hun clubs ook uitstekend. Clubs in competities die je hoger mag aanslaan dan de Israelische clubs. Dus wat is hier nu aan de hand? Zeg het maar. Bij clubvoetbal zie je clubs wekelijks langskomen en kun je vaak wel een inschatting maken waar het aan schort. Maar bij Jong Oranje? Dat het niet goed gaat is wel duidelijk maar om dat nu uitsluitend op de lichting, of op Reiziger te gooien vind ik ingewikkeld.

Abubakari

Well-known member
Reiziger mist de absolute wil om te winnen, het is te vrijblijvend en te laks. Vond ik vrijdag ook, dat was ook al do or die maar dat was totaal niet te zien.

Bovenaan