Jonge Oranjes

Abubakari

Well-known member
Haha ja, alsof die Van Veenendaal ooit iets klemvast heeft gehad.
Zo'n beetje elke keer dat ik een anderhalve minuut samenvatting bij ESPN zie van het vrouwenvoetbal gaat er een hoekschop in één keer in bij Sari, die weet zich echt geen raad bij een corner.

Ik verwacht de 2-2 in blessuretijd.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Als je niet meer kwaliteit hebt in je groep, moet je een coach hebben die het verschil kan maken. Helaas.
Foppe had in 2006 en 2007 ook geen topteam, maar wist er wel iets van te maken.

Van deze groep. Malacia, Bijlow? Rensch misschien? Verder zie ik niemand Oranje halen. Alle grotere talenten zitten er al.
 

Eef de Kip

Well-known member
Botman zeker niet, dat is gewoon Verlaat 2.0. Daar hebben we geloof ik 10 miljoen voor gevangen, dikke prima.
 

gevegt

Well-known member
Als je niet meer kwaliteit hebt in je groep, moet je een coach hebben die het verschil kan maken. Helaas.
Foppe had in 2006 en 2007 ook geen topteam, maar wist er wel iets van te maken.

Van deze groep. Malacia, Bijlow? Rensch misschien? Verder zie ik niemand Oranje halen. Alle grotere talenten zitten er al.
Dat is van alle jaren.
Leuk toernooi, maar er wordt veel te veel waarde aangehecht.

Nu maar hopen dat Duitsland de finale wint.
Hup Duitsland!
Sorry UG!
 

Abubakari

Well-known member
Als je niet meer kwaliteit hebt in je groep, moet je een coach hebben die het verschil kan maken. Helaas.
Foppe had in 2006 en 2007 ook geen topteam, maar wist er wel iets van te maken.

Van deze groep. Malacia, Bijlow? Rensch misschien? Verder zie ik niemand Oranje halen. Alle grotere talenten zitten er al.
Vond jij het destijds ook raar dat Ajax Botman zo makkelijk liet gaan?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Vond jij het destijds ook raar dat Ajax Botman zo makkelijk liet gaan?

Nee. Hij was bij Heerenveen echt wel heel sterk, maar liet na de winter ook regelmatig steken vallen. Wel maakt ie een knappe ontwikkeling door en bij Lille alles gespeeld en record qua tegendoelpunten. Toch is het niet iemand die bij Ajax past.


Overigens vind ik die 1e goal een fout van Malacia. Die staat echt te slapen. Stengs laat 'm lopen, Teze is weg en Schuurs ook, waardoor Botman naar de zijkant moet en dan nog probeert de voorzet eruit te halen. Malacia stond gewoon lucht te dekken want even daarvoor stond Wirtz nog voor zn neus.20210603_232037.jpg
 
Bovenaan