Jonge Oranjes

Batigoal

Well-known member
Wel gaaf hoor. Stond gewoon hard te juichen in de huiskamer bij de 2-1 haha. Benieuwd of ze nog verder kunnen komen.
 

Abubakari

Well-known member
Het zijn niet alleen meer Duitsers die kort voor tijd scoren. Kroatie (90+4 1-1), Nederland (90+3 2-1), Italië (89' 2-2) en uiteraard de Duitsers (88' 2-2), kortom in elke kwartfinale een late belangrijke goal.
 
Laatst bewerkt:

Reinoud

Well-known member
Gaar dat ze nu weer tegen Duitsland moeten. Vind dat je de andere ploeg in de poule pas in de finale mag tegenkomen.

Uiteraard wel in deze opmaak, straks op het grote EK met de beste nummers drie ontkom je er niet aan.
 

Mario

Well-known member
Lekkere overwinning, en mooi begin van de EK maand 💪 Veel Oranje op tv.

Toch wel opvallend dat een team als Frankrijk, favoriet en met zoveel talent, zo'n afwachtend voetbal speelt. Men ging pas voetballen toen men realiseerde dat deze wedstrijd niet zomaar gewonnen zou worden. Pure arrogantie. Ook weinig diversiteit in dit Franse elftal, de enige blanke jongen mocht op doel. Ik bedoel daar niets kwaad bij, maar het viel wel op.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wel fijn dat de rest van Nederland nu ook heeft kunnen zien dat Bijlow een fantastische keeper is. Hoop zo dat hij fit blijft. Grootste Nederlandse keeperstalent sinds Stekelenburg.
 

Abubakari

Well-known member
Goed gekeept en ook nog aan de basis van de 1-2 door lef te tonen ipv voor de verlenging te gaan. Zo zien we het graag. Nu heel blijven en verder ontwikkelen, wordt wel weer eens tijd voor een echte topkeeper in Oranje want Cillessen is dat toch ook niet echt geworden.
 

Batigoal

Well-known member
Pff wat een slecht begin. Ik was nog bezig met een post dat ik er wel vertrouwen had voor vanavond. Je begint de wedstrijd dus op achterstand.
 
Bovenaan